Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Fy va fult ditt ex här.... hahaha
Fy va fult ditt ex här.... hahaha
Sven, jag saknar dig. Jag kommer alltid älska dig. Det var ett misstag att lämna dig för tio år sen. Ångrar mig dagl.
Jag saknar dig! Har aldrig träffat någon som du... Men du förstår nog inte hur mycket jag gillar dig, och jag vet inte om jag vågar säga det Nu är det bara konstigt och du verkar sur.. Jag tänker på hur det var den där kvällen... saknar det och det fick mig att inse hur mycket jag gillar dig.
Till min pojkväns killkompis tjej,....
Trodde ju att du var 30 plus och att du inte var 5 år äldre än mig! hahahahah Du ser ut som 35 fast du är 25!
Till min kille!!
Vad äre som händer?! Nu är det du som inte hör av dig!!! hahah a
Vet inte vad jag ska säga, men jag hoppas verkligen att dom kan göra något! För vi vill inte förlora dig, men jag vet att läkarna gör sitt bästa! Du är så ung, men vi kommer att finnas här för barnen om det händer men nu är det bara att hålla tummarna. Men trodde aldrig att du skulle bli så här sjuk! Det är många som tänker på dig ska du veta! Ibland önskar jag att man kunde bota allt jävla cancer!!! =( Pussokram
Vi tänker på dig T!! <3<3
Vet du? Du kan dra dit pepparn växer!! Jag vill inte höra av dig igen! Skit på dig.
What goes around comes around, bitch!
Till sjukdomen Cancer!!
Dra åt helvete och försvinn från denna jord för guds skull! Du tar så många liv ifrån oss. Just nu har du tagit så många liv i min omgivning. Men jag är glad att M & M överlevde sina cancer sjukdomar, men du har tagit ifrån oss M, Am, B, O, S, S, C, och snart T!
Jag hade precis tagit beslutet att träffa en person här från FL, men fick reda på något som gör mig ytterst tveksam om jag vill det nu.
Lite ledsen när jag skriver det här.