• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2011-11-17 23:32:44 följande:
    Till min nyfunna pojkvän:

Jag vet inte varför jag "valde dig".  .
    Jag sätter klorna i er så fort ni visar intresse, ni förser mig med sexuell tillfredsställelse och närhet. Ni blir förälskade. Jag virar ditt hjärta flera varv runt mina fingrar och jag krossar det sedan kallblodigt.

Sanningen är att jag är en elak människa. Jag har problem som sitter djupt inne i själen som ärr, som i framtiden troligtvis skadar dig. Det är jag säker på. Smit undan medan du kan eller stanna kvar på egen risk.
    Jag är för bra för dig. Du är en nolla. Jag är för bra för alla män jag träffar

Jag virar ditt hjärta flera varv runt mina fingrar och jag krossar det sedan kallblodigt.

Sanningen är att jag är en elak människa.

Skärpning. Det är bara du som kan ändra på ditt beteende. Älskar du din kille, om inte så lämna honom nu!!
    och om du älskar honom så skärp dig. Du anar inte hur många vilsna män jag stött på genom åren som blivit totalt förstörda av någon kvinnA. Skaffa hjälp, för som du verkar ha insett så sitter problemet hos dig.
  • Anonym

Du vet inte om det ännu, men du är den jag kommer gifta mig med.
    Jag bara vet det. 

• Anonym

Nej, jag är inte sur på fig. Jag är besviken. Besviken på dina prioriteringar, besviken på hur du väljer din stolthet framför att ge mig möjligheten att lita på dig. Jag är inte sur, men jävligt ledsen. Ledsen över att du sviker din son. De kommer fler födelsedagar, men aldrig mer kommer hans 1årsdag. Säg inte att du älskar oss mest på jorden, jag tror dig inte längre.

• Anonym

Älskling..... vad VILL du?! Varför kan inte allt bli som förrut?! Det känns som att du inte vill försöka igen när du beter dig så här. Jag har blivit sårad förrut, så du kan lika bra DUMPA mig redan nu om du inte vill försöka igen. Jag skiter i att det är xx år mellan oss för jag älskar dig!!! Men vi kan inte hålla på så här längre. Det är du som måste skärpa dig och inte jag.....

• Anonym

Det är bra Jorunn att du nu har tagit bort din fb, rädd ska du fan i mig vara! Hur vågar du bjuda hem min man på sex! Du gör bäst i att hålla dig borta från stan din jävla slyna.

• Anonym

Är du avis eller för jag har tagit körkoret eller?! Men du kan väl ändå svara?! =(

• Anonym

Till min kära pojkvän!

Seriöst, jag ger snart upp och lämar dig! Men vad menade du med det du sa i lördags?! Gör slut nu då!

• Anonym

Till alla er som är så jävla falska !!!! Skärp till er istället, ena stunden kan ni vara så jäkla tevliga mot varandra för att nästa stund spy galla bakom ryggen på varandra !!!! SKÄRPNING NI VUXNA MÄNNISKOR !!!!

• Anonym

Till en vän:

Din blivande man är en dryg och stöddig pajas. Han beter sig barnsligt och nedlåtande mot både dig och dina vänner, men du är uppenbarligen för kär för att se det. Han är exakt en sådan som du alltid sagt att du inte vill vara tillsammans med. Jag är rädd att han kommer att slå dig när er fina fas väl är över och jag är inte ensam om den rädslan. Jag har känt dig sedan vi var små och jag blir så ledsen av att se det här hända. Du kommer ångra dig och det finns ingenting jag kan göra för att förhindra det. Du vill ju inte höra på. Inte på mig och inte på din familj. Jag är rädd för vad han gör mot dig. Och ännu mer för vad han kommer att göra. Snälla, stanna upp och tänk efter innan du gör någonting dumt.

• Anonym

Min älskling!

Vad håller du på med?! Jag älskar dig och det är igen jävla inbildning!!! Väx upp för fan!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!