• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • maaammaaa

Du säger dig vara oberörd av hur kvinnor klär sig men varje gång jag har fotbolls T-shirt och shortsen på mig blir du så ovanligt trevlig. Jaja om dina kolleger skulle veta skulle de undra hur du riktigt är funtad.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-14 14:23:19 följande:
    man kan bara bli trött på folk och struntpratet. , välj si välj så ,om du lämnar oss kommer du ångra dig ,välj oss snälla snälla snälla .Vaddå snälla ,nej man ska inte va så snäll att stanna kvar i något personen kanske  inte själv vare sig älskar känner sig uppskattad i , bara för att någon ber snälla snälla snälla ,.tror ni kärlek o lycka handlar om snälla .Nej det gör ju tyvärr inte det . jag hoppas hjärnan och hjärtat börjar fungera normalt på människor ...sen att någon blir sårad ja ledsen det går inte o  undvika men thats life.
    och även föredettor.
  • Anonym

du ger dig aldrig , du e sjuk behöver hjälp .men ok jag kan fan inte göra mer det är ditt val vill du  ha mig fast jag inte vill så får du ta mig fan ta konsekvenserna med ..

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-14 16:31:54 följande:
    du ger dig aldrig , du e sjuk behöver hjälp .men ok jag kan fan inte göra mer det är ditt val vill du  ha mig fast jag inte vill så får du ta mig fan ta konsekvenserna med ..
    det blir du och jag absoluty , men du får som sagt ta konsekvenserna själv .mitt liv går inte ut på att få någon att må bra men inte mig själv så du får skylla dig själv  vad som sker.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-14 16:31:54 följande:
    mmm sjuk kille ..
  • Anonym

idag e det ett allvarligt avslut på mina syskon min familj osv osv , vill ni hjälpa föredettan får ni göra det med egna händer , jag kan inte det och  det e ta mig fan inte mina bekymmer . Min uppgift e inte o hjälpa syskon familj o föredetta för att ni ska må bra  . det blir er egen uppgift ... jag vill ha ett allvarligt avslut med er alla e det något som e oklart.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-14 17:08:46 följande:
    idag e det ett allvarligt avslut på mina syskon min familj osv osv , vill ni hjälpa föredettan får ni göra det med egna händer , jag kan inte det och  det e ta mig fan inte mina bekymmer . Min uppgift e inte o hjälpa syskon familj o föredetta för att ni ska må bra  . det blir er egen uppgift ... jag vill ha ett allvarligt avslut med er alla e det något som e oklart.
    och jag menar förgott...............ni e inte kloka  gör det själv det ni kräver o far åt helvete
  • Anonym

Vilken jävla ful tjej du har skaffat, go for it!!!! hahaha

Jag är banne mig snyggare än henne!

• Anonym

Till mitt ex!

Fy fan vilken ful tjej du har hittat! Jag är fan mycket snyggare än henne.... där har du mist din chans!!! hahahah

Sen är jag på g med en av Ms kompisar hahaahah

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!