• maaammaaa

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

dadidummmdummdadidadidummdummdumm, jag är inte klok idag nä och borde vara anonym.
    Jag hatar dig din jävla religiösa barnarövare jag ska kasta hundskit på din grav...
    dadidummmdummdummdadidadidummmm

• maaammaaa

Bästa Herr psykiater, du kunde väl ha kört ut morsan innan du började fråga om mina djupaste privata angelägenheter, hon är lite känslig förstår du och hon förstår inte att vanliga killar raggar ohämmat ibland och att man är inte oförskämd om man ger 100 killar kalla handen.

• maaammaaa

Du säger dig vara oberörd av hur kvinnor klär sig men varje gång jag har fotbolls T-shirt och shortsen på mig blir du så ovanligt trevlig. Jaja om dina kolleger skulle veta skulle de undra hur du riktigt är funtad.

• maaammaaa

Jag hoppas lagen kommer ikapp dig inom kort, att rättvisan får segra och att du får statuera avskräckande exempel.

• maaammaaa

Här vaktar hela skaran av representanter för olika myndigheter. Vissa mer eller mindre iq befriade. De är så högutbildade att de vet att det är dem personligen du riktar dig till. De kollar din e-mail och tar reda på dina password, vad du heter, var du bor, dina facebookvänner som också anses vara andra klass personer eller farliga individer pga någon stor tatuering, dina facebookvänners facebookvänner och deras linkar på arabiska. arabiska = livsfarliga terrorister, dina ex,  dina hemligheter och högsta önskningar, den du helst vill leva ditt liv med, dina värsta hatobjekt (det är ju dem förstås), vad du handlar på affären, nåde dig om det innehåller koffein, hur du klär dig, obs det får inte finnas ölreklambikini och en camou skärmmössa som det står 50 cent på i din garderob, inga karatedräkter eller armekläder från annat land, Inga korsetter från hm.  Ajabaja spelar för hög musik i bilen, plump i kanten. Aha du har bott på hotell. Hotell betyder bordell på deras språk och du är förstås huvudpersonen som kostar 50 cent, alla som kommer in till hotellet är förstås på väg till ditt rum. De blabbar ut det över heeeela världens befolkning och gömmer sina egna brott bakom tystnadsplikten. Tack så mycket - I´ll get myself a HELL of a good laugh. Jag ska inte avslöja er....men ni behöver inte söka information om er själva på kinesisk internet nummeröversättnings sidor eller ryska övervakningssatelliter där man undervisar om västerländsk rättsäkerhet  - det finns en copy paste knapp som alla fl besökare har tillgång till och ni avslöjar er själva så lätt. Jag ska komma ihåg att blinka i hörnet på lervägen över åkrarna mitt ut i ödemarken när jag gasar iväg i 7 km i timmen åt höger så jag inte får böter och jag ska stå stilla med alla fyra hjul i tre sekunder vid stoppskylten på en öde gata. Inte undra på att misshandlare och brottslingar får leva loppan och skjuta folk när ni är upptagna med sånt här trams.  Nu ska jag dammsuga, men det är väl onödigt att avslöja det syns ju på infran. Min man undrade igår kväll om jag hade på någon dator eller elektronisk mojäng här inne så ni borde kolla era energislukande spionprylar, fast inte i helgen. Använd kikaren och titta på barnteckningar genom fönstret och bryt inte upp några låsta dörrar när vi är borta. Jag har flyttat på kaktusen. Den kåta kollegan får låna gubben men bara på sitt kontor och hon får tvätta hans underkläder själv. En annan sak som irriterar är när ni ringer och jag får springa uppför trappan ta upp luren och så säger ni inget. Snart svarar jag inte mer utan ni får ringa från någon gammaldags telefonkiosk till mitt mobila nummer så kostar det staten lite mer.

• maaammaaa

Tyckte jag läste nåt liknande en dag och filade lite på det. Ta det inte så allvarligt.

• maaammaaa
    Anonym (threesome) skrev 2013-03-01 22:25:34 följande:
    O du saaaaaliga, o du heeeeeliga! Jag vill att ditt skägg ska agera substitut för mitt fitthår!
    Det där var ju snällt, hade du tänkt skicka en nyponmarmeladburk inbakad i en liter is på posten?
  • maaammaaa
    Anonym skrev 2013-03-05 08:29:10 följande:
    Till min sambo: "Det är ÖVER mellan oss, ditt kontrollerande svin!"  Kan du inte skicka sambon en jättechokladboll fylld med dynga också.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!