• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Kär!!!)

Återigen säger du att du måste ordna upp saker i ditt liv och att
    du inte vill ge dig in i en ny relation redan. Men varför ringer du till
    mig på natten när du är på väg hem från krogen och vill träffas och ha sex?
    Du river upp såret hela tiden. Fatta att jag älskar ju dig och vill inget hellre
     än att alltid vara med dig. Det är du som inte gör dig fri.
    Nu åker du hem på söndag igen och jag vet inte när vi hörs åter. Gråter
    Sätter mig och väntar igen.......Hjärta

• Anonym

Fattar inte vad du håller på med!!! Om du har strulat med henne, så kommer du att ångra det kan jag säga redan nu!!!! Hhahahaha b

• Anonym

Blir så jävla less på ALLT!!!!! Om du har strulat med honom så är du fan inte min vän!!!!

• Anonym

ett kapittel är på allvar snart avslutat ..jag vet att vissa kommer bli sårade säkert  men mitt liv går inte ut på att värna om andras välmående och lycka  ,men inte mitt eget ............................................................

• Anonym

Jag har älskat dig så länge och kämpat trots att du gjort mig så illa. Hela vår familj är förstörd pga det du gjort. Du ska veta att jag hade faktiskt tagit dig tillbaka om du bara hade kunnat visa att du älskar mig:( men det gjorde du inte och jag vet nu att du älskar inte mig så som jag älskar dig...av någon anledning väljer du inte familjen utan det andra.då får det bli så, jag tror att du kommer att ångra dig och då är det nog för sent:( hoppas bara att du kan vara man nog att sätta barnen först och prioritera dig efter det. Tror inte det blir så men hoppas. Är rädd att mina fina barn ska tvingas flytta igen, än mer förvirrade nu och att du ska dra in dem i ditt trassliga liv, att de ska försöka förstå varför pappa inte är med mamma ...en gång till...De har också känslor o försök tänk på det. Att du lämnar mig klarar jag av men att barnen ska få ett struligt otryggt liv orkar jag inte med. Snälla tänk dig för, en gång i tiden var du ju en bra man, försök hitta honom igen, barnen vill ha honom till pappa, det är jag säker på. Tack för de år vi fick ihop. Jag tyckte de var fina:)

• Anonym

Fy fan va skönt det är att vi gjorde slut!!!! Tackafan för det!!!

• Anonym (till en annan)

Jag har en förtjusning i dej, din vän en förtjusning i mig. Hur man än vrider å vänder på det så kommer du aldrig få reda på det. Jag får leva med detta ett tag, det kommer släppa. Till en annan. Snälla, denna månaden har varit en frihet för mig. Nu kommer du hem ifrån ditt hemland igen.och jag spyr nästan utav tanken. Du skrämmer mig... för jag vet att du kommer göra allt för att sabotera för mig, som du alltid gjort sen vi blev ett par. Det har ej spelat någon roll att vi har gått isär, du ska äga mig än.. jag har bytt nummer nu, så jag hoppas inte du knackar på min dörr. Hemligheten är även att jag flyttar snart så du kommer aldrig kunna besvära mig from nästa månad.

• Anonym
    Anonym (till en annan) skrev 2012-07-14 11:04:50 följande:
    Jag har en förtjusning i dej, din vän en förtjusning i mig. Hur man än vrider å vänder på det så kommer du aldrig få reda på det. Jag får leva med detta ett tag, det kommer släppa. Till en annan. Snälla, denna månaden har varit en frihet för mig. Nu kommer du hem ifrån ditt hemland igen.och jag spyr nästan utav tanken. Du skrämmer mig... för jag vet att du kommer göra allt för att sabotera för mig, som du alltid gjort sen vi blev ett par. Det har ej spelat någon roll att vi har gått isär, du ska äga mig än.. jag har bytt nummer nu, så jag hoppas inte du knackar på min dörr. Hemligheten är även att jag flyttar snart så du kommer aldrig kunna besvära mig from nästa månad.
    usch vad jag känner i gen det där.........det är bara och bita i gräset.
  • Anonym

man kan bara bli trött på folk och struntpratet. , välj si välj så ,om du lämnar oss kommer du ångra dig ,välj oss snälla snälla snälla .Vaddå snälla ,nej man ska inte va så snäll att stanna kvar i något personen kanske  inte själv vare sig älskar känner sig uppskattad i , bara för att någon ber snälla snälla snälla ,.tror ni kärlek o lycka handlar om snälla .Nej det gör ju tyvärr inte det . jag hoppas hjärnan och hjärtat börjar fungera normalt på människor ...sen att någon blir sårad ja ledsen det går inte o  undvika men thats life.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!