• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-18 00:30:45 följande:
    Ja men jag e inte så otrevlig utan anledning så stackars den det gäller trist attityd
    uräkta?!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-18 00:02:03 följande:
    det kan jag göra också din jävel, kan du göra det då?
    kan o kan , jag skulle göra det (säga det ) istället för att skriva det.(-:
  • Silversvans

Så mycket har förändrats sedan senast vi hördes. Jag har nu två underbara (något trotsiga) söner och både jag och min man arbetar. Jag har gått ner i vikt och idag kunde vi unna oss att shoppa loss nya garderober utan att tänka på vad som fanns på bankkontot eller fundera på vad soc skulle säga om inköpet. Jag skriver inte detta för att skryta utan som ett tack för att du för väldigt länge sedan fick mig att förstå att jag behövde hjälp med de problem jag då hade! Tack!

(att jag inte skickar de beror på att jag känner att det blir för skrytsamt och kanske smörigt och dumt)

Men alla ni som hjälpt någon, kanske var det mig du hjälpte - i så fall tack!

• Anonym

jag e inte ett dugg tacksam för det jag får , för det är inte värt något och betyder inget i mina ögon  det lilla som man ska slita röven i bitar för . behåll skiten jag går ett annat håll.

• Anonym

Jag hatar dig för allt det du har gjort mot mig.. ibland kan jag t om önska att du skulle låta mig och sonen vara i fred. Men varför drömmer jag om dig/oss var och varannan natt?! Du har redan gett bort ditt hjärta igen, till en kollega. Jag skulle aldrig vilja ha dig tillbaka, men ändå finns du där i mina drömmar. Där är du precis som du var förut, och inte den kalla och egoistiska person som du är nuförtiden. Snälla låt mina drömmar va fria från dig...

• Anonym (till en idiot)

Till en sambos släkting:

Din sura, egoistiska, kontrollfreak till människa. Jag har tröttnat på din tjurighet och din attityd. Det är synd att inte din karl har genomskådat dig än. Men en sak ska du veta: jag gjorde det från dag ett och nu är det nog. Att vara egoisten från helvetet är en sak men nästa gång det går ut över Albin (min tvååriga son) så kommer jag tamefan skicka detta förskrivna sms till dej på riktigt, och det betyder att jag aldrig mer vill se dej. Hejdå.

• Anonym (kollegan)

Till en kollega som slutar hos oss nästa vecka:

Jag har varit tänd på dig hela tiden!

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-07-19 11:45:37 följande:
    Gråter
    varför gråta om du e kär.....då ska man va glad.
  • Anonym

nu e det över här. förlåt att jag har varit irreterad sur allmänt förbannad ,ledseno hela baletten ,men det är jobbit och inte lätt att bryta upp alltid inget man gör för nöje men med omsorg.Gråter
    nu äntligen kan jag le i gen och det stora  leendet  är bara Hjärta  till dig.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!