• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Till mitt jävla ragg som inte fattar nåt! !

Du pratar inte skit om mina vänner för då kan du dra åt helvete!!!

Ha ett bra liv! Jag vill inte bli ihop med en idiot!

• Anonym (lång tid)

Det har nu gått ett år sedan vi slutade prata, och jag tänker på dig varje dag. Hur mår du? Vad gör du nu för tiden? Jag saknar våra skratt, och jag saknar din röst. Fan att det blev såhär. Förlåt för allt. Ett helt år, och det gör lika ont nu.. 

• Anonym
    Anonym (lång tid) skrev 2012-07-24 23:30:56 följande:
    Det har nu gått ett år sedan vi slutade prata, och jag tänker på dig varje dag. Hur mår du? Vad gör du nu för tiden? Jag saknar våra skratt, och jag saknar din röst. Fan att det blev såhär. Förlåt för allt. Ett helt år, och det gör lika ont nu.. 
    Det är bara bra med mig och barnen! Hur är det med dig då? Tänker på dig också, fast det gick åt helvte! Är fortfarnade ihop med tjejen! Hur är det själv då?
  • Anonym (Cap)

Till ex:

Jag hatar dig.
    Du räddade mig ur en djup depression efter två våldtäkter av tre olika män, för att sedan trycka mig full av piller, våldta mig och nästan ha ihjäl mig, två gånger! Och innan dess, flera år av psykisk misshandel, fysisk misshandel, otrohet till höger och vänster... Du sparkade mina katter tills jag blev tvungen att avliva dem!
    Du är ett svin mot alla du känner, du behandlar dina flickvänner som skit, du gillar väldigt unga flickor och har våldtäktsfilmer på datorn.

Du är en hemsk människa och världen skulle vara ett bättre ställe utan sådana svin som dig. 

• Anonym (pdjeiti)

Till samma person

Jag tänker på dig varje dag och saknar dig. Undrar hur du har det och ångrar att jag inte sa JA och skilde mig och flyttade upp till dig. Har saknat dig i 12 år nu och kommer nog alltid sakna dig. Att vi hittade tillbaka trodde jag aldrig skulle hända och när det hände så släppte jag dig en gång till. Jag var inte klok.

Jag tror vi gjorde rätt. Jag har det trots allt bra och jag vill inte förstöra allt jag har som jag är tacksam över. Jag kommer alltid ha ett litet rum tomt i hjärtat och jag önskar dig allt gott i livet, och hoppas kanske att våra vägar korsas nån mer gång i livet.

• Anonym (Morr)

"Du är en stor idiot! Förstår du inte att du snart bränt alla broar i denna stad (vad gäller seriösa förhållanden). Du kan inte fortsätta använda att du separerade från ett långt förhållande och därför inte vill binda dig som ursäkt. Separationen skedde ju för 5 ÅR sen.

Sen att du även sa att jag var för ung för dig.. (jag då över 30 år) och du 7 år äldre. Nu fick jag höra att du dragit över en lillasyster till en väninna. Hon är yngre än din egen dotter!!

Jag har inga känslor för dig längre, men ditt beteende irriterar mig ändå. Skärp dig för tusan och sluta häng på krogen varje helg samt dra hem olika tjejer varje gång! Och börja skydda dig! Bara för att du är steriliserad betyder det inte att du kan råka ut för saker!   

• Anonym (I hate you)

Even if I am perfectly happy now with a man that adore me for everything that I am and would never change me, I still want to punch your face in.

If there is something in life that you should be a proffesional in, it is lying, because you proved that so much in just a few months. Actually I belived that you was falling for me, not just playing me around. I hope you are happy with the woman you keept saying you were sure would be using you. Wonder how she would react if she knew the things you said about her as you were dating both of us? Yes, I have considered telling her.

Just want you to know that if you ever show your face in this town again, I will kick your ass. And by the way, how does it feel to have a more femaly body than your woman has? Actually, you are not even that hot, thank god I got out fast and could find a real man, not a fake guy that think money = happines and a degree = brain.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!