• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Jag kan hantera mitt ex iaf, kan du? Din chef är ju bra så varför skulle det bli problem? Men vill du verkligen ha mig nu då, har ju varit lite trassligt har du äntligen bestämt dig för att strunta i ditt ex, jag vill inte börja dejta annars, har ju familjen att tänka på

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-07-30 23:31:48 följande:
    Jag finns ju  här!!
    Du är där jag inte är.... gör ditt här till mitt här.  Pronto
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-30 23:56:21 följande:
    Ja min kära jag vill börja dejta miss you!
    Miss you too, ge mig tid och plats. I'll be there
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-31 17:55:21 följande:
    Miss you too, ge mig tid och plats. I'll be there

vilken stadGlad
  • Anonym (MS)

Du sa att du var min bästa vän, din familj, men ändå kan du inte ens ringa och fråga hur mår, du ljuger på Facebook så du tror dig själv för att alla ska antingen tro du har det hur bra som helst eller att alla ska tycka så synd om dig som möjligt... men sanningen är att jag vet vem du är, du är patetiskt...

bara som ett exempel idag blir det oxfilé och potatisgratäng med rödvinssås.... sanningen är att det är fläskytterfilé från Danmark du köpt när det är bra pris. såsen är på påse eller om du gör en sås på skyn (som är jävligt god) och potatisgratängen är en sådan där färdiggratäng som bara slängs in i ugnen...

VAD ÄR ANLEDNINGEN ATT VARA SÅ SJUKT PATETISKT SOM DU ÄR?????? VA????? VÄX UPP! BLI DEN MOGNA KVINNA SOM FOLK TROR DU ÄR!!!!!

• Anonym (Trasig)

En massa känslor.. Känslor som inte har något slut. Vart börjar man? Än viktigare: var slutar man? Är det slut? Ska det vara slut? Ska vi skilja oss? Vill jag det? Ena dagen är jag glad. så glad. Andra dagen är jag ledsen. Så fruktansvärt ledsen. Var är vi på väg? Vi står och stampar. Tar ett kliv fram och två tillbaka. Eller tre, kanske fyra.. Eller hundra. Den kvällen du grät. Den kvällen du sa till mig med tårar i ögonen, tårar som rann ner för dina kinder; -Jag hämtar skillsmässopappren imorgon. 
    Den kvällen, den var inte allt för längesedan. Men dagen efter låg jag där ändå i din famn medan du kysste mitt hår, smekte mig över min kind och viskade att du älskade mig. Hur mycket jag betydde för dig.
    Nu är den kvällen tillbaka. Kvällen med tårarna. Kvällen då allt känns bottenlöst. Dessa kvällar som är allt för många av.. Kvällar kantat av sorg.  Hur många fler sådana kvällar? Hur många fler morgnar när jag vaknar av sprängande huvudvärk och igenmurade ögon efter nattens gräl?

Du  får mig att må så bra för att sedan sänka mig rejält. Den gången jag hamnade på psyket. Där hamnade jag pga en överdos tabletter. Varför? Jo, för att du gjorde mig illa. Du gjorde mig så illa att jag inte kunde med att leva mer. Vad nu? Nu upprepas historien.

En fråga, hur länge? 

• Anonym
    Anonym (MS) skrev 2012-07-31 20:54:08 följande:
    Du sa att du var min bästa vän, din familj, men ändå kan du inte ens ringa och fråga hur mår, du ljuger på Facebook så du tror dig själv för att alla ska antingen tro du har det hur bra som helst eller att alla ska tycka så synd om dig som möjligt... men sanningen är att jag vet vem du är, du är patetiskt...

bara som ett exempel idag blir det oxfilé och potatisgratäng med rödvinssås.... sanningen är att det är fläskytterfilé från Danmark du köpt när det är bra pris. såsen är på påse eller om du gör en sås på skyn (som är jävligt god) och potatisgratängen är en sådan där färdiggratäng som bara slängs in i ugnen...

VAD ÄR ANLEDNINGEN ATT VARA SÅ SJUKT PATETISKT SOM DU ÄR?????? VA????? VÄX UPP! BLI DEN MOGNA KVINNA SOM FOLK TROR DU ÄR!!!!!

till en av mina kompisar också!!!
  • Anonym

Varför väljer du att fortsätta ditt olyckliga liv med din sambo när jag vet att du älskar mig mer? Vi har bara en chans att bli lyckliga i livet och det är NU, går du tillbaka till henne nu bara för tryggheten och barnen så får du aldrig den lycka du säger att DU vill ha! JAG ÄLSKAR DIG!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!