• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Skit i det du

"Jag hoppas ni båda dör era svin. Eller att du bara är steril för det vore rätt åt dig."

Fast vill ju inte dra på mig själv dålig karma eller energi eller nåt..

Förbjud foppatofflor, tights och one piece utomhus!!
  • Anonym (uttnytjad!)
    Skit i det du skrev 2012-08-04 23:32:04 följande:
    "Jag hoppas ni båda dör era svin. Eller att du bara är steril för det vore rätt åt dig."

Fast vill ju inte dra på mig själv dålig karma eller energi eller nåt..
    nej men usch, så skriver man väl inte??

det är jätte fult att önska någon annan ur livet.. usch jaa, fy!
  • Skit i det du
    Anonym (uttnytjad!) skrev 2012-08-05 19:23:34 följande:
    nej men usch, så skriver man väl inte??

det är jätte fult att önska någon annan ur livet.. usch jaa, fy!
    Och du vet vad de gjort mot mig?

Meningen med tråden är väl just att man aldrig skickar just det?
    Förbjud foppatofflor, tights och one piece utomhus!!
  • Anonym (S)

"Du får min hjärna att se rosa moln"

• Anonym

Jag vet inte om jag orkar mer. Det känns som att vi är mer vänner än makar och jag vet inte om jag vill ha det så livet ut. Det gör mig så otroligt ont att ens tänka tanken, men jag orkar verkligen inte mer och jag tycker att vi ska söka hjälp eller avsluta innan vi annars skiljs som fiender - för vår och för barnens skull.

• Anonym (sssss)

Så mycket har hänt så mycket har min kärlek till dig plågat mig och mitt liv.Ändå Ändå hoppar hjärtat till när jag tror att det är du.Jag gråter inte varje dag längre för jag orkar inte mer.Måste ha fokus på mitt liv innan jag tappar bort det också. Kanske kommer du alltid få mig att tappa balans och allt förstånd och kanske får det vara ok och göra fruktansvärt ont.Ända in i själen och hela kroppen men jag måste fortsätta leva.Livet ville inte att det ska vara du och jag....Saknar dig till månen och tusen gånger om .Saknar dig intill döden...

• Anonym

jag vet inte vad som händer .men jag börjag faktiskt få  nog.jag vill att vissa saker ska blomstra, med eller utan någon i mitt liv . 

• Anonym

Jag var ganska säker på att du tyckte om mig men under den senaste tiden så vet jag inte längre, jag tycker i alla fall fortfarande om dig jättemycket.
    Jag förstår ändå på ett sett att du inte kan eller vill visa vad du känner men det kan ju vara så att jag bara har missförstått dig men jag trodde att jag hade hittat min själsfrände.
    Nu kommer jag inte att våga visa mina känslor för dig längre, jag önskar att en del saker kunde vara annorlunda.
    Som jag känner just nu så kommer det tyvärr bli du som får visa något först, du har nyckeln till mitt hjärta och det är bara du som kan öppna den och vill du inte göra det nu så får du spara nyckeln eller så får du kasta den i en mörk djup sjö.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-06 13:17:23 följande:
    Jag var ganska säker på att du tyckte om mig men under den senaste tiden så vet jag inte längre, jag tycker i alla fall fortfarande om dig jättemycket.
    Jag förstår ändå på ett sett att du inte kan eller vill visa vad du känner men det kan ju vara så att jag bara har missförstått dig men jag trodde att jag hade hittat min själsfrände.
    Nu kommer jag inte att våga visa mina känslor för dig längre, jag önskar att en del saker kunde vara annorlunda.
    Som jag känner just nu så kommer det tyvärr bli du som får visa något först, du har nyckeln till mitt hjärta och det är bara du som kan öppna den och vill du inte göra det nu så får du spara nyckeln eller så får du kasta den i en mörk djup sjö.
    har du tänkt på att det kvittar ju hur mycket ni tycker om varandra  men  säger ni eller den  inte detta personligen så  lär nyckeln   tyvärr rosta.  automatiskt.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!