-
Ja snälla gör det .Anonym skrev 2012-10-19 15:30:55 följande:Är trött på allting! Vill bara glömma det här senaste året och försvinna här ifrån!!!!!!!!!
-
Anonym skrev 2012-10-19 15:30:55 följande:Är trött på allting! Vill bara glömma det här senaste året och försvinna här ifrån!!!!!!!!!
Bara va uppriktig ,så kommer nog saker att glömmas med ... -
Anonym skrev 2012-10-19 18:48:06 följande:Ja snälla gör det .
Då kan du GÖRA det först!!! -
ett kärleks brev till min syster som jag är så himla kär i! http://www.nattstad.se/eriklaksola :(
-
Till mitt ex....
Vad i helvete håller du på med?! Jag är fortfarande så jävla förbanad på dig över din jävla otrohet i våras! Hur tror du att det känns för mig när jag får mejl ifrån en skata?! Som du skrev till i våras?! Du fick säkert klamydia också för att du var otrogen.... BYE BYE! Är glad att du blockade mig ifrån facebook idag! För då slipper jag se dig ditt jävla as!!! ! -
Tack , men finns ingen anledning att jag ska försvinna ..sorryAnonym skrev 2012-10-19 19:31:21 följande:
Då kan du GÖRA det först!!! -
Även om det gångna året varit tufft, kanske inte du heller har anledning att försvinna(-:...Anonym skrev 2012-10-19 19:42:10 följande:Tack , men finns ingen anledning att jag ska försvinna ..sorry
-
Anonym skrev 2012-10-19 19:48:36 följande:Även om det gångna året varit tufft, kanske inte du heller har anledning att försvinna(-:...
Nej, men jag vill bara glömma allt pga en idiot!!! -
Till ett ex:
Snälla, ser du inte hur dåligt jag mår utan dig? Du säger att ditt liv inte fungerar, att det är därför du lämnade mig. Men jag ser. JAG SER HUR DU TITTAR PÅ ****. Jag är säker på att det är hon - eller någon annan som var orsaken till att du lämnade mig. Varför kan du då inte bara säga det?
Till ett annat ex, och före detta bästa vän:
Snälla, förlåt mig. Kom tillbaks till mig, som vän. Jag saknar dig!
Till mamma:
Jag säger att jag vill klara mig själv, att allt går bra. Men allt går inte bra. Jag älskar dig!
-
vill träffa dig...NU! Men går inte förrän om 2 veckor....suck
Tänker på dig hela tiden...