• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Har du lust att prata lite?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-10 20:56:56 följande:
    Har du lust att prata lite?

vem är du ?
  • Anonym
    Anonym (Insatt) skrev 2012-10-10 21:06:17 följande:
    Varför kan du inte skicka det? Det är väl inget pinsamt eller konstigt med ett sådant mail eller sms?
    Jo tyvärr, för det är någon jag fastnat för men som tyvärr inte är intresserad av mig lika mycket. Skulle känna mig som en stalker om jag skickade det.
  • Anonym

förstår man inte att man måste tala om vem man är om man vill något ,likaså främmande människor vem är du och vad vill du , annars är det liksom ingen ide.Det är ju inte så att man pratar o öppnar sig för vem och vad som helst ,hur och när som helst .

• Anonym
    Anonym (Insatt) skrev 2012-10-10 21:20:50 följande:
    Hur vet du det ifall ni inte pratat om det? Testa, vad har du att förlora?
    Insatt, tack för dina uppmuntrande ord men det känns som om jag förlorar min ära då. Jag har hållit kontakt med ganska litet gensvar, kan inte fortsätta längre så.

Förresten, vad är du insatt i? :-P 
  • Anonym
    Anonym (F.A.N) skrev 2012-10-10 21:49:00 följande:

Du är inte den första, eller den sista heller för den delen, som visar sitt intresse för en person . Det är inget fel i det. Men...
    Vill inte göra dig besviken, men din fanatasiska mono(dia)log här tyder på att du gör rätt i att låta bli.

Skrattande den va bra den ..(-:
  • Anonym
    Anonym (F.A.N) skrev 2012-10-10 22:35:56 följande:

Oj! Du har fått ett sms! Då förstår jag .
    Men förstår inte varför du skriver det här istället för att svara på det du fått?
    Jobba med självkänslan kanske då du inte verkar tro att det är seriöst.

Nej  säger upp all bekantskap med alla bättre utan någon vän än falska sådana . Ditt sätt att skriva tyder på att du måste arbeta med din falska avundsjuka . ha det.
  • Anonym
    Anonym (F.A.N) skrev 2012-10-10 22:54:36 följande:

Du har rätt, jag är avundsjuk!
    Men den tar mig framåt och är inte personlig.
    Ganska sunt med andra ord om du vill uppnå något här i livet!
    Hehe fattar nada

glöm det o tagga ner.(-:
  • Anonym
    Anonym (What goes...) skrev 2012-10-10 16:41:49 följande:
    Du trodde du lyckades r*vkn*lla mig, men vem skrattar sist ditt lilla otrogna svin...?

Allt som var ditt är numera mitt, du betalar stora belopp varje månad för något du inte ens har tillgång till och kommer få göra så så länge jag behagar. Du har spelat mig allt, precis allt i händera, inte hade jag ens i mina vildaste drömmar kunnat tro att jag skulle få dig i fällan så lätt. Och du har inte ens en aning, du vet inte ens vilken skit du försatt dig själv i. Hur kan man vara så godtrogen mot någon, mot mig, när du gjort vad du gjort mot mig? Trodde du på fullaste allvar att jag bara skulle vara en knäckt våt fläck på golvet...?

Du var till och med så dum att du senare kn*llade mig bakom hennes rygg när ni väl officellt var ett par... Vad tror du jag skickade alla sms till dig för, bad om alla filmer och bilder från dig för? Jag och mina väninnor tjöt skratt av att se dina små filmer på dig själv, samlade på dina perversa sms. En vacker dag kommer hon att få dem, ska bara vänta tills ett tillfälle då skadan blir som störst...

Ja du din lilla skithög, jag kommer vända upp och ner på din tillvaro precis som du gjorde med min. Det roligaste är att du inte ens har en föraning. Vidriga jävla äckel.

Sjuka jävel..
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!