Anonym (What goes...) skrev 2012-10-10 16:41:49 följande:
Du trodde du lyckades r*vkn*lla mig, men vem skrattar sist ditt lilla otrogna svin...?
Allt som var ditt är numera mitt, du betalar stora belopp varje månad för något du inte ens har tillgång till och kommer få göra så så länge jag behagar. Du har spelat mig allt, precis allt i händera, inte hade jag ens i mina vildaste drömmar kunnat tro att jag skulle få dig i fällan så lätt. Och du har inte ens en aning, du vet inte ens vilken skit du försatt dig själv i. Hur kan man vara så godtrogen mot någon, mot mig, när du gjort vad du gjort mot mig? Trodde du på fullaste allvar att jag bara skulle vara en knäckt våt fläck på golvet...?
Du var till och med så dum att du senare kn*llade mig bakom hennes rygg när ni väl officellt var ett par... Vad tror du jag skickade alla sms till dig för, bad om alla filmer och bilder från dig för? Jag och mina väninnor tjöt skratt av att se dina små filmer på dig själv, samlade på dina perversa sms. En vacker dag kommer hon att få dem, ska bara vänta tills ett tillfälle då skadan blir som störst...
Ja du din lilla skithög, jag kommer vända upp och ner på din tillvaro precis som du gjorde med min. Det roligaste är att du inte ens har en föraning. Vidriga jävla äckel.
Sjuka jävel..