Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Öppna dina ögon och våga se dig själv och mig som vi är och våga se hur nära du är att förlora mig.
Öppna dina ögon och våga se dig själv och mig som vi är och våga se hur nära du är att förlora mig.
Blir så ledsen när jag får höra rykten vad du har gjort mot mig! Försökte prata med dig igår men du brydde dig inte? Läser en bok och du är precis som idioten i boken! Man kan nästan tro att det är DU idiot jävel!
Snälla ta och väx upp för fan!!!
Jag är så glad att jag har dig <3
Jag önskar att jag kunde få hålla om dig, kyssa dig ömt och säga hur vacker jag tycker att du är.
Eller åtminstone att jag fick skicka en bild till dig - en bild som du en gång ville ha...
Till mamma o syskon . Jag är så trött på er, ni gör mig spyfärdig , Tänk på den sjuka istället för att bete er som skitstövlar. Väx upp
Är trött på allting! Vill bara glömma det här senaste året och försvinna här ifrån!!!!!!!!!
Ville så gärna träffa dig idag, bara se dig och få höra din röst. Synd att det inte blev så, men jag ser desto mer fram emot att det blir måndag! Puss!