• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-10-08 10:52:50 följande:
    Har skrivit en hel berättelse om detta och vem vad hur när och kommer publicera den , med utsatta namn. Nu ska det betalas dyrt.

Jag räknarr inte med att ni tycker om berättelsen , men det e meningen att ni inte ska det i heller ,för detta är en berättelse rakt från helvetet och personerna som gjort detta .Är man delaktig så avskyr man den och kommer böla . Så blandade recensioner .
  • Anonym
    Anonym (fd närmaste vän) skrev 2012-10-08 11:42:01 följande:
    Räck ut en hand igen, berätta om du börjat jobba igen, har ett liv utanför familjen - jag behöver veta om ditt liv om jag ska våga ge det en chans igen

Berätta vad det innebär att du vet vem inte finns i ditt liv., är all kontakt helt bruten? eller träffas ni ändå  nån gång om året eller pratar i telefon? Jag måste veta, du vet att jag inte litar på dig :(

Hmm dra du åt helvete i stället för gott , o ta din hand med dig.skulle jag svarat om det va till mig.
  • Anonym
    Anonym (fd närmaste vän) skrev 2012-10-08 11:51:39 följande:
    Men nu är det inte till dig men det skulle inte förvåna mig om du numera är den  f.d vännen, svider att bli bortvald eller hur....
    Det ´är det garanterat inte, men det skulle va en ära att få be en sådan dtra åt helvete ,så snarare den som blir duktigt bortvald och det förgott.(-:
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-08 11:56:37 följande:
    Det ´är det garanterat inte, men det skulle va en ära att få be en sådan dtra åt helvete ,så snarare den som blir duktigt bortvald och det förgott.(-:
    beroende på sitoationen  såklart.
  • Anonym
    Anonym (fd närmaste vän) skrev 2012-10-08 11:42:01 följande:
    Räck ut en hand igen, berätta om du börjat jobba igen, har ett liv utanför familjen - jag behöver veta om ditt liv om jag ska våga ge det en chans igen Berätta vad det innebär att du vet vem inte finns i ditt liv., är all kontakt helt bruten? eller träffas ni ändå  nån gång om året eller pratar i telefon? Jag måste veta, du vet att jag inte litar på dig :(

Du tror man pratar med någon som inte litar på en annan eller hör av sig tro fan att du inte får några utsträckta händer (-: ta din dagliga medicin.
  • Anonym

Men hallå... varför svarar vissa Anonyma på inlägg, som om de vore riktade till h*n? Och till slut blir det en egen dialog? Förvånad

• Anonym

Förlåt att jag kontaktar dig om så underliga saker, jag vill bara se dig eller höra din röst :)

• Anonym

Snälla bestäm dig hur du ska ha det , jag vill veta. Det går bra med nej ,bara du bestämt dig.

• Anonym

Finns , ser , hör inga livstecken , jag undrar om du lever..

• Anonym

Vad i helvete håller du med?! Försöker du göra så att jag ska må sämre igen eller ångar du dig???

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!