• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag är så glad att jag vågade stå för vad jag känner för dig, att jag vågade tala om det för dig. Ännu gladare är jag att du erkände att du kände samma sak! :)
    Tänker fortfarande på dig nästan dagligen. Vi kan aldrig få varandra, men tack för att vi delade en underbar förälskelse och heta stunder...
    Tyvärr var vi på helt olika ställen i livet, åldern har ingen betydelse, men annat kom ivägen.
    Jag kommer alltid minnas dig, du gav mig självförtroendet tillbaka!   

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-10 07:43:27 följande:
    Gud vad jag HATAR att inte höra av mig till dig, varför hör inte DU av dig till mig? :((
    Kopierar detta för jag vill skriva exakt samma sak...
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-10 00:14:34 följande:
    Varför hör du inte av dig mer?...

Det undrar jag också, nu har det gått några månader, saknar dig och längtar efter din lugnande röst.
  • Anonym

Du vet att vi är perfekta, du säger att jag är helt rätt, men ändå är mina barn ett hinder :(
     Vaför inte låta denna enorma kärleken vi känner styra?
    Du vet lika mycket som jag att vi är rätt för varandra och att vi skulle bli lyckligast tillsammans istället för att bara vara bästa vänner :( 

• Anonym

Åh, jag är så kär i dig så jag vet inte var jag ska ta vägen! Jag kan bara önska att du känner något för mig också. Tänk om allt hade varit annorlunda!

• Anonym

Säg bara att du tycker om mig och fråga vad jag tycker om dig så kommer du att få ett svar på vad jag har gått och hållit inom mig i flera år Flört

• Anonym

Varför prata om oss? Det är ändå över för snart 6 månader sen! Det var du som gjorde slut och inte jag! Jag älskade dig DÅ men inte nu!

Bye Bye!

• Anonym

Jag vill ha dig , kär i dig ,så glad bara jag tänker på dig och ser oss i framtiden (-: ovissheten är lömsk så  vad vill du ?

• Anonym

Till min kropp?

Har jag cancer i magen???

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!