• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Det där du sa i personalrummet idag, när jag drog det urtorra skämtet att jag inte behövde socker i teet för jag är så söt ändå, du svarade: "Jaa det är du förstås". Sen satte du dig nära mig i soffan, trots att vi var ensamma i rummet... Så lite, men jag kommer leva på det hela nästa vecka. Kyss mig nån gång, jag vet att du vill!

• Anonym

Hej!
    Jag saknar dig. Saknar du mig?
    Vad gör du? Vill du hålla om mig inatt?

• Anonym

jag är kåt och vill ha sex...med dig!

• Anonym

det är en sak du ska veta, du har förstört för mej och X. Hade du inte funnits hade vi ff varit gifta och hittat tillbaka, fått barn och fortsatt leva bra. Jag kommer alltid finnas i hans liv. Han och jag har hörts bakom din rygg, sms:at varje dag och pratat om allt, inklusive dej! Vi saknar varandra och tänker på varandra för ofta för att du ska kunna känna dej säker, och han tror vi kommer hitta tillbaka till varandra senare i livet! Du kommer aldrig lära känna honom som jag gör. Jag hoppas du får känna lika stor sorg som jag har gjort under 1 års tid.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-26 23:38:11 följande:
    det är en sak du ska veta, du har förstört för mej och X. Hade du inte funnits hade vi ff varit gifta och hittat tillbaka, fått barn och fortsatt leva bra. Jag kommer alltid finnas i hans liv. Han och jag har hörts bakom din rygg, sms:at varje dag och pratat om allt, inklusive dej! Vi saknar varandra och tänker på varandra för ofta för att du ska kunna känna dej säker, och han tror vi kommer hitta tillbaka till varandra senare i livet! Du kommer aldrig lära känna honom som jag gör. Jag hoppas du får känna lika stor sorg som jag har gjort under 1 års tid.

är ni players eller ,ursäkta låter så bara .
  • Anonym

Saknar dig så det gör riktigt jävla ont ! Undrar om du någonsin tänkter på mig så mycket som jag gör på dig. Helt sjukt att man som människa kan må så dåligt över att inte höra nått ifrån den man tycker om.

• Anonym

Om någon kille sitter där ute och tänker " jag vill skriva till henne" så skriv !! ( vi tjejer har en tendens till att ge fan i att skriva om man en gång har sagt att man aldrig ska de igen så då är det bättre att man får ett sms så man kan svara ) Det finns fan inget värre än när man sitter och väntar på att ett sms ska trilla in från den killen man innerst inne tycker så jävla mycke om

• Anonym

Jaf saknar dig och vill hd dig hos mig hade hoppats att jag hade fått se dig på hotellet ikvöl men inte :(

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-27 01:15:10 följande:
    Jaf saknar dig och vill hd dig hos mig hade hoppats att jag hade fått se dig på hotellet ikvöl men inte :(

Full elr?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!