Amning förstör brösten?
Har ammat i 2 veckor o tycker mina bröst är förstörda- kör flaska nu men ändå. De 2 veckorna ser brösten inte ut som samma. Ska operera de. Någon som upplever samma??
Har ammat i 2 veckor o tycker mina bröst är förstörda- kör flaska nu men ändå. De 2 veckorna ser brösten inte ut som samma. Ska operera de. Någon som upplever samma??
Jag är säker på att både graviditet och amning kan förändra utseendet på brösten. Att det bara är graviditeten tror jag inte på.
Min son åt bara på det ena ett bra tag och sedan dess dras jag med ett långt och ett kort skinn(innehållet har mystiskt försvunnit). Det långa var det han åt på. Krävs ju inget geni för att räkna ut varför det blev mer uttänjt.
Ruggugglan...
Säg en man som gillar och väljer hängisar för ett par fasta tuttar...
En räcker och fråga nu inte din man för han vågar inte svara annat än ja på allt du säger får jag för mig...
Jag fick som sagt göra ett stort lyft också, så kalaset gick på 55 lax. Var sjukskriven i 3 veckor och jag har ganska fysiskt ansträngande jobb så det var nästan maxtid. Och sen blir det ju lite värre eftersom jag gjorde en stort lyft samtidigt. Men 1 månad efter fungerar man väl som vanligt skulle jag säga Super nöjd med storlek och allt.
Så om du känner att detta skulle göra något för dig på "insidan" också så tycker jag absolut du ska göra det!
Brösten blir ju aldrig exakt som innan man fick barn, det hör liksom till själva babypaketet Vet inte hur det hade varit om man inte ammat alls, men dom har ju ändå "töjts ut" och varit mjölkfyllda förmodar jag.
Jag har ammat mina barn 1,5 år vardera, totalt 3 år fördelat på 5 års tid med uppehåll mellan barnen. Först när jag slutade amma såg det ju inte så kul ut, värsta raggsockarna, ha ha. Men nu, ett år senare, har det fyllts ut igen utan att jag gått upp i vikt och jag tycker det ser helt ok ut. Inte som när man var 18 men det hade det förmodligen inte varit ändå.
Men det där är ju upp till var och en och säkert individuellt hur mycket och hur dom förändras.