Inlägg från: FruMadde4barnTätt |Visa alla inlägg
  • FruMadde4barnTätt

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Ronjas mamma
    tack. vad tråkigt att din bror har det så jobbigt med sjukdomen, stackarn.
    är du själv frisk?

tilj75
    tack. tråkigt att din bror också har tarmsjukdom, men skönt att han mår bättre nu med påse på magen. 

jag har känt mig bra idag, kostomläggning igen, provar helt mjölkfri kost, sen tål jag inte gluten sen innan, osv...
    har ätit quinoa och makrillfile i tomatsås, mandelmjölsbröd utan smör och ost så lite torrt,
    glutenfri majs och ris pasta och ketchup och kokt broccoli och kokta  morötter och stinas kyckling i ugn

min lille pojke 2,5 år, har varit duktig och velat gå på toaletten idag många gånger, jätteduktig.

ha det bra ! kramar

• FruMadde4barnTätt

Ronjas mamma
    skönt att du är frisk och mår bra. ja de säger ju de kan vara ärfligt ibland.

jag mår bättre nu utan mjölkprodukter helt klart mycket bättre, så skönt!

maybe
    vi har en toyota verso och det får plats två bakåtvända stolar.
    vi har nu en bakåtvänd stol och 3 framåtvända stolar, 
    finns 7 platser och det går att fälla sätena hellt så det blir lastutrymme, men vi behöver snart en större bil, det är lite plats för benen längst bak, och litet bagage utrymme om alla är med

hoppas ni får en bra dag!

• FruMadde4barnTätt

mariechen
    vad jobbigt, ja så är mina barn också ibland.

det har varit jobbigt här idag, barnen har varit helvilda, spottat på varnadra, slåss och puttas och häller ut dricka, tar av sig blöjan 10 0000 gånger , vägrar ha blöjan på sig, kissar överallt, går på toaletten och leker med toaborsten och spolar många gånger på toaletten, hittar potatismjölet och häller det över sig..., väcker lillebror som är trött osv...

jag har gjort en god mandelmjölk på sötmandel, enkel , god, nyttig, skonsam mot mage och tarm.
    innehåller bra med järn och kalcium.
    blid finns i min blogg.
    god att dricka som den är, smakar som mjölk med nötsmak.
    eller så har jag den till flingor med blåbär, mums!

jag gjorde risgröt på förångat ris och rismjölk, tog 3 minuter, och med upptinade frysta hallon, mums!
    jag har kunnat minska på medicinen, så kosten verkar ha stor betydelse ihop med denna sjukdom.

ha det bra! kram 

• FruMadde4barnTätt

välkommen marsbarn

Christi
    skönt allt såg bra ut på RUL
    är så underbart få se din bebis där på UL,

zirup
    så jättesöta flickor du har!

här verkar sommar sol vädret komma nu hela veckan - så skönt! helsingborgsfestival i slutet på veckan.
    och mina föräldrar och bror kommer, roligt!

ja visst finns det en längtan efter en liten till, men jag vet inte om det blir, vi får se.... 

ha det bra! kram 

• FruMadde4barnTätt

välkommen till er nya

här har vi badat i liten pool hemma och barnen har lekt i vattenspridaren, vi var tiittade på sean banan på stora scenen på helsingborgfestivalen, jätteroligt tyckte vi och barnen.

ha det bra! kram 

• FruMadde4barnTätt

Hej!
    vi har lite egentid på kvällen mellan ca 21.30 och ca 22.30 sen orkar vi inte vara uppe längre, då vi är trötta.

annars lämnar vi inte barnen för att hitta på saker ihop än i alla fall, vi har 4 små barn och då får det isåfall sedan vara några olika som passar dem. 

ha det bra!

• FruMadde4barnTätt
    Oliver - mamma jag älskar dig jättemycket , - jag älskar dig också jättemycket - Oliver - jag älskar dig mer - goaste Oliver

Igår - jag har varit ute och sprungit en runda med Filip i vagnen, det var skönt att komma ut i härligt väder, och vi fick plockat gräs till kaninerna också.

idag handlat mat på ica maxi och barnen har lekt på gratis lekhus på maxi, perfekt
  • FruMadde4barnTätt

kikar in
    ätit lunch, ska ut och springa en runda med Filip i vagnen, härligt!

barnen är ute och leker, Tobias tittar tv.
    Min man är hemma just nu, men jobbar annars mycket.

ha det bra! 

• FruMadde4barnTätt

Miloxan
    vad jobbigt det låter!
    styrkekramar till dig!

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)