Nja, jag tror inte på sånt, känns lite som om de läser av människan och gissar hej vilt. Fast jag vill inte säga helt säkert.... tänk om...
Med jack var jag jättenoga med saltet och han fick inte äta vår mat förrns han var kanske ett, kokade ofta samma till honom fast utan salt. Jonatan var jag försiktig med i början och försökte laga vår mat med mindre salt. Tvillingarna har ätit vår mat sen de var sex månader, försöker att inte salta för mycket men jag låter inte bli att salta. Tvillingarna började med smakportioner när de var 3.5 månader. Till dem pureade jag inte maten länge heller, de fick samma som oss skuret i småbitar. De åt ju inte allt vi åt, ibland kokade jag barnmat till dem. Alla fyra har fått burkmat nångång ibland när vi varit bortresta eller ute.
Har precis satt mig i soffan efter ett städrace. Dammsugit och skurat golv och fixat yoghurt, planterat lite plantor, pratat med J och hans tjej som är hemma över helgen. Helt slut. Ska sitta här ett liiiitet tag och sen ska jag sova, är fortfarande förkyld.
Trevlig helg alla!