• EQ85

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

reSearch01 skrev 2014-01-12 17:29:36 följande:

Wow! Det var mycket strongt av dig!! Förstår att det var mycket påfrestande och jobbigt - det är ju en sådan situation man är rädd för. Hur länge hade ni det så? Eller slutade hennes kolik helt efter sex veckor?

Skulle det bli så så har vi till viss del hjälp, men de flesta kring oss jobbar ju.

Jag börjar bli supernervös (mest inför förlossningen faktiskt - den har jag inte varit så nervös för mina tidigare gånger, konstigt nog) . Det är ju lite nervöst, pirrigt och spänt på samma gång med en liten bebis. När man redan gjort det två gånger så vet man ju i alla fall så mycket som att man inte vet så mycket ;)

hennes kolik slutade efter 3,5 månader. men efter de 6 v fick jag sova iaf 5-6h / natt.
    du med?*? jag är mer nervig inför denna gången än innan, haft två underbara förlossningar, så hoppas såklart denna går lika bra. men oron är ändå där.
    har rul nu om 3 dagar. så himlans spännande!
  • EQ85

Hoppas ni som haft lite motgångar mår bättre snart <3

Ego: hade ultraljud i onsdags. Blev framflyttad 2 dagar trots att jag vet när ägglossningen var =) trodde 18+3 men ul visa 18+5. Fick veta att moderkaka låg fram o lite fr livmoderhalsen så blir ett extra ul i v 32.

Vi väntar vår 3e flicka =))

Men... På ul såg bm två saner som KAN tyda på kromosomavvikelser. Det va två svaga tecken pp två olika syndrom. Men dagen efter valde jag att göra ett fostervattensprov. (igår)

Det gjorde inte vidare ont. Men va ändå rädd. O nu är det väntan som e d hemskaste. Vad kommer.provsvaren visa, kan vi behålla vår lilla flicka...

Jag tror allt e ok, men rädslan att förlora henne tar över då o då.

• EQ85
    MiniMillan2011 skrev 2014-01-17 13:20:07 följande:
    EQ: nu har jag missat nått! Misstänker man att flickan inte mår bra?

Det finns en.liten risk att det.är ngn kromosomavvikelse. Downs eller edwards syndrom
  • EQ85
    MiniMillan2011 skrev 2014-01-19 08:36:45 följande:
    Ok, hoppas det går bra!

Tack <3
  • EQ85

Jag har fått magsjuka. Får knappt i mig ngn mat men lite dricka.

Vet ni om d e vanligt med hemska kramper vid magsjuka? Viker mig o gråter när krampen kommer. Är i v 21 nu.

• EQ85
    MiniMillan2011 skrev 2014-01-30 14:43:38 följande:
    Hur har det gått med magen?
    det gav med sig tillslut. blev lite orolig innan.
    nu känns kroppen som vanligt förutom grym trötthet, huvudvärk och ngn tjoosan i revbenen pga hostan.
    det är ju så härlig sjukdomsperiod under vintern.

hur mår ni allihop??
  • EQ85
    tilj75 skrev 2014-01-30 17:57:41 följande:
    Eq85, han ni fått provresultatet?

Oj har jag gglömt!!

Allt va bra .med.tösen!! =))) så vi är.så.lyckliga!!
  • EQ85
    tilj75 skrev 2014-01-30 20:23:27 följande:
    Åh så skönt. Grattis!!!!!!
    Emelie 1987 skrev 2014-01-30 20:51:52 följande:
    Härligt!
    Tösabiten88 skrev 2014-01-30 22:08:27 följande:

Härlig nyhet
    tack ja verkligen  Hjärta

• EQ85
    Justi skrev 2014-02-04 17:39:26 följande:
    Japp! Nyplussad ;) sonen kommer va 3 år å 10 månader och syrran kommer va ca 16 månader när den lille i magen tittar ut (om allt går som man vill då) är nu i v 5 å de verkar som om ja kommer få klara mig själv.. Gubbafan vill att ja gör abort, vi bor inte ihop å han kommer å går precis som de passar honom så ja e van att va själv.. Men yeeeii ja e glad ändå!

Gratyis till.plus och allt härligt.med.mage o bebis =)
  • EQ85
    Baby Doll skrev 2014-02-05 13:28:50 följande:
    Vecka 26 + 0 med 6:e barnet:

- Vars f*n är min gravid GLOW!???  *känner mig som en påse skit ungefär*
    Några fler som känner det så...?

www.mybabydolls.blogg.se
    tycker också du har glooooow =)
Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)