Ja, hur har det gått Zirup? Kevin har inte kissat på sig på tre dagar och sover utan blöja, stooooolt mamma =) Tim kissar på pottan och toaletten och vaknar med torr blöja, men vägrar att vara utan. Mig gör det ingenting för det betyder att jag kan koncentrera mig på Kevin, tror inte det tar så lång tid för honom heller, det kommer nog snart. Tyvärr hamnar bajset i kalsongerna för han ropar på mig precis när det kommer, jag brukar kasta mig fram med en potta, men det brukar bli lite sådär. Men snart så... Jag har tom varit så modig att jag bara köpt ett (!) paket med blöjor, jag brukar storhandla tio i taget =), det kommer nog av när jag hade fyra blöjbarn, det gick en del blöjor.
Sååååå trött idag. Dåligt väder, sovigt dåligt, gravtrötthet. Blä. Ska åka 50 mil till mamma imorgon med tre av barna och jag har inte börjat packa än. Gör det imorgon bitti.
Appropå nåt helt annat så har jag 15 ägg i en äggkläckningsmaskin, de ska kläckas snart. Superspännande =) Jag har sett hur det rör sig i äggen så det är definitivt nåt på gång. Tyvärr kommer jag att missa kläckningen eftersom jag åker imorgon. Men maken får fota massor.
Nattinatti tjejer.