Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
BIM imorgon. Äl den 17:e. Låg den 16:e. Haft ont och en blödning i onsdags. Vad tror ni? Babyplan early från idag :
BIM imorgon. Äl den 17:e. Låg den 16:e. Haft ont och en blödning i onsdags. Vad tror ni? Babyplan early från idag :
Hade dov mensvärk med vissa svängar av kraftig mensvärk igår,
Kom inte mycket blod överhuvudtaget under dagen. På kvällen kom det trådiga blodklumpar. Inte blött under natten till idag. Tänkte ändå att jag testar och ser med tre olika tester. När jag då skulle samla upp mitt urin vid toabesöket kom det som en brun klump och tänkte direkt, där kom resten. Ingen mensvärk nu och knappt något blod.
Har inte fått något tydligt pluss sedan innan, men jag är rätt säker på att jag kan konstatera ett tidigt missfall i v. 5 (4+0 och idag 4 +1) känns så jobbigt och tråkigt.
Alla tester visar negativt idag och ?min riktiga mens? har inte kommit ännu.
Önskar er alla lycka till med allt så hoppas jag att det är min tur en annan gång :( <3
Har du aldrig sett något spök från testlagrets testa tidigt? Jag fick det här i fredags och tycker jag anar något men vet inte om det är spök.
Vad tror ni är det positivt?
Gjorde provet idag på morgonen
Hej ja gjorde en idag också men kommer att göra imorgon igen :D
Jag är fortfarande chockad svårt att tro har försökt att bli gravid ca 1 år och 8 månader nu
img=/gallery/image/5365347/full_600/phpFFIFaR45682.jpg]
Var visst inte det Tog ett digitalt idag BIM +2
Detta kan väl inte stämma? Är på CD 17 :/
Mensen som var var helknäpp. Blödde endast två dagar sedan enbart spottings i ett par dagar..
Men hade det varit graviditet från förra månaden så hade det ju visat mycket starkare
Misstänker nu kanske Äl istället?
Då testet var positivt nu i eftermiddag..
Detta är ju ändå en billig sticka från wish så kan den ha reagerat på LH?
Samma här jag har fått mycket spök i mina dagar.
Dock har jag positivt ägglossningstest idag så tror mer på ägglossning?
Har testar fler gravtestet nu samt ett av samma precis nyss. Alla negativa..
Tappen är öppen och jag har tydlig Äl-värk så gissar på att det är det som är på gång