Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hej alla fina
Tog ett test igår och ett nytt idag från testlagret. Ska man lite på dom eller ser jag i syne?
Beräknad mens imorn fredag
Hej alla fina
Tog ett test igår och ett nytt idag från testlagret. Ska man lite på dom eller ser jag i syne?
Beräknad mens imorn fredag
Ser ni något? Har alla gravidsymtom men inget ordentligt + :|
Bim +7 :)
Nej inte helt säker. Kanske mellan 23-25 ? Pratade med bm och hon trodde jag har haft en sen äl. Hade en pytteliten blödning 2/5. VilL bara veta om jag är gravid eller inte. Jag går på medicin för att minska risken för missfal då jag har haft 4 i rad och ska börja med en till medicin direkt jag plussar men vågar såklart inte med ett sånt svargt +.
Hoppas verkligen allt går bra för dig <3 Tråkigt att inte kunna njuta av graviditeten. Får du göra ett tidigare ul?
Fick en pytteliten blödning på morgonen idag, i samband med toabesök och hård i magen (ursäkta tmi) men sen försvann den lika fort igen och inget mer efter det
Aj fan, det vore ju ytterst opraktiskt!
Hoppas verkligen allt går bra för dig <3 Tråkigt att inte kunna njuta av graviditeten. Får du göra ett tidigare ul?
Japp tog ett digitalt på dagens andra kissning ????
Översta från morgonurin och nedersta från i eftermiddags. Ser jag i syne? Är ju nånting där. Äl+10