• Nykär15

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lemoon skrev 2020-05-15 22:19:47 följande:

Hej, jag hade äl i fredags förra veckan enligt ältest, på dag 14,och på samma kväll kom min kille i mig...  Idag är det dag 22, och jag har fått mens på dag 24 senaste månaderna men har innan fått på dag 27 och 28, så vet inte när denna gång.

Tog test ikväll men ser ut som spökstreck,inte ens rosa..Men det är 1 vecka sedan ägglossning, men vet heller inte när mensen kommer denna gång.

Börjat känna mensvärk idag.. 

Det där är nog nåt som är på gång! De brukar inte ge spök!
  • Nykär15
    narna skrev 2020-05-16 19:38:14 följande:

Hej. Tycker mig kunna se ett svagt sträck, detta är på morgon urin.

Gjorde ett nu på eftermiddagen som va helt blankt.

Är någon dag innan mens. Vad tror ni?

Ser nåt, ta ett nytt i morgon!
  • Nykär15
    ensamärstark skrev 2020-05-18 21:19:52 följande:

Vad har ni för erfarenheter av torkstreck?

Är på Äl+8 första kuren letrozole..

Aldrig kommer såhär långt in i cykeln utan spottings..

Såg inget på testet första 10-15 minuterna. Såg detta efter flera timmar när jag skulle slänga testet

Min erfarenhet är att det är nåt på gång, aldrig fått spök på mina test, har jag sett nåt så har det stämt. Dock använder jag bara från testlagret så vet inte med dessa test.. håller tummarna!
  • Nykär15
    ensamärstark skrev 2020-05-19 07:22:33 följande:

Ja detta test var ett testa tidigt, mäter från 5...

Testa med testlagret imorse men var blankt så antar att det var ett spök/torkstreck :(

Fast de mäter ju från 25 så det kan ju ta ett par dagar innan de visar isf :)

Jag fick synliga först på äl+11 denna gång och hade ändå koll på äl och hade mått väldigt illa sen äl+7...så ge inte upp!!
  • Nykär15
    Lillamiia skrev 2020-05-18 22:54:32 följande:

Vad tror ni? Tog detta test idag, 11,5 dag efter ovitrelle sprutan. Har haft ryggont i flera dagar nu och det brukar jag inte ha. Kan de vara spökstreck efter sprutan? Har hört att sprutans hcg bara kan sitta i upp till 10 dagar efter man tagit den.

Bäst är att ha koll med sticka från ex dag 7 och se att hcg först sjunker från sprutan innan det kanske sen kommer tillbaka. Så gjorde jag för att ha koll och inte lura mig själv. Nån gång satt den i 11-12 dgr iaf

Men hoppas på plus för dig!!
  • Nykär15
    angel-1990 skrev 2020-05-19 11:03:40 följande:

Nån som kan se någon? Äl+10 idag

Tyvärr ser jag inget, men om du anar nåt kanske det är starkare i morgon :)
  • Nykär15
    ensamärstark skrev 2020-05-19 18:29:05 följande:

Tack för era tankar om mitt test på gårdagen.. idag har jag testat med sticka från testlagret samt sticka från RFSU båda var helt blanka :(

Jag tror att det v

Är ett ogiltigt spökstreck på den andra. ...

Usch vad tråkigt :( spökstreck borde förbjudas!
  • Nykär15
    ensamärstark skrev 2020-05-19 18:29:05 följande:

Tack för era tankar om mitt test på gårdagen.. idag har jag testat med sticka från testlagret samt sticka från RFSU båda var helt blanka :(

Jag tror att det v

Är ett ogiltigt spökstreck på den andra. ...

Måste fråga, hur länge har du försökt? Känner igen ditt namn sen sist vi försökte...har du fått nåt barn emellan kanske?
  • Nykär15
    ensamärstark skrev 2020-05-19 19:00:21 följande:

Våran dotter föddes augusti -18. Vi har typ försökt sedan dess men mensen kom tillbaka för ett år sedan.

Sedan opererade jag bort en äggstock i december. Och så har jag pco. Våra chanser är inte höga direkt..

Vi känner nog igen varandra från tidigare jag känner igen fick nick med :)

Du är gravid nu va?

Åh grattis till dottern! Jag fick en son i dec 2017 efter 2 slitiga år med motgångar <3

Jag blev av med en äggledare akut i november pga utomkveds med hormonspiral och höll på stryka med :( och så är jag 43 år nu...så osäker på om jag ens kunde bli gravid mer. Men, fick chockartat positivt på första ÄL! Men orolig om allt är som det ska...tycker testen stegrar långsamt och hade en blödning lördags natt. Lämnade hcg-blodprov igår och ska lämna nästa i morgon...så vi får se. Mer inställd på missfall än att lyckas på första försöket, känns inte rimligt liksom...v 4+3 idag
  • Nykär15
    lejongap skrev 2020-05-20 15:16:59 följande:

Är på ÄL +10

Osäker på om detta är spök eller svagt pos

Tycker det ser positivt ut! Grattis!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester