Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hej är detta ett riktigt + eller bara ett spökis är bara mellan äl+6-8 så blir lite fundersam
Hej är detta ett riktigt + eller bara ett spökis är bara mellan äl+6-8 så blir lite fundersam
Började blöda kraftigt nu med klumpar och smärta. Troligen MF igen, isåfall tredje på ett år :(
Mensen var 2 dagar sen och typ 3 dagar kort istället för 5-7. Testen gjorda efter. Knappt haft så starka äl-test när det var äl. Mittersta testet anar ett sträck, dock syns det mindre på bild. Någon förklaring?
Innan mensen var jag övertygad om att jag är gravid. Hade mensvärk i 8 dagar, känner annars knappt något alls.
Tog ett nytt test från samma märke idag (BIM -5). Det undre är från i morse. Vet dock inte om jag gjort testet rätt eller om det spelar någon roll. Höll inte ner Stickan i 15 sek snarare 5 sek sen och sen tycker jag att det är svårt att veta när man ska läsa av testet. Detta resultat kom inte direkt på sekunden utan efter en liten stund. 5-10 min står det på. Svårt att veta när resultatet är missvisande eller inte.
Ja jag tog detta i morse (Bilden tagen efter ca 1,5 min)
Sen tog jag en nu bild nu en timme efter och de ser grått ut
Bara en fråga, kan digitalt visa falskt positivt? Fick gravid 1-2 idag.
För att jag är knäpp, som sagt. ;) Har plussat på äl +6 tidigare. Men misstänker eg inte graviditet. Fick metallsmak i munnen och illamående våg... Och har blivit gravid trots kondom tidigare..
Tog ett digitalt imorse som va negativt. Dock ett rfsu idag med där man kunde se en antydan till svagt streck. Men är jag på ÄL+6 eller 7 så kan de ju fortfarande vara för tidigt.
Nu ska jag inte testa något förrän BIM för att se om mensen dyker upp eller inte.:)
ÄL+8/9 idag.
Tog nyss ett RFSU "testa ofta" och ett CB-testa tidigt. Fick dessa två resultaten. (Bilder tagna inom tidsramen). Tycker mig se svaga plus på båda två. Varav jag tog ett digitalt test (förtidigt, jag vet..men kunde inte hålla mig), och fick resultatet "inte gravid".
Ser ni något? Kan det va spökstreck på båda?...Får väl lov att ha is i magen ett tag till...Men vill ringa min klinik så fort som möjligt vid positivt resultat, för skulle jag va gravid skulle jag vilja få lite mediciner utskrivna. Därav vill jag veta sås snart som möjligt. (haft två MA detta året nämligen).
Jag hade tolkat dem som positiva och ringt kliniken.
Uppladdningen verkar ju vara urusel här. Men men, gör en chansning.
Hej är detta ett ?spökstreck? eller ett possessivt svar? Tog testet imorse på dag 29 i min menssykel som brukar vara 26-27 dagar (händer att det blir sen ibland). Det är RFSUs gradvitetstest.