• Gabriela11

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack snälla! Jag får vänta mensen då.

lilagrodautanben skrev 2019-05-08 22:14:29 följande:

Ser tyvärr ingenting och tog mig friheten att redigera lite .. men ser ingenting i greyscale heller..

• Gabriela11

Tack för ditt svar!

Johanna1986 skrev 2019-05-08 22:01:36 följande:

Ser något svagt men svårt å se om de e rosa eller grått....

• Gabriela11

Det trodde jag också, men mensen har kommit direkt efteråt...

rumpeflin skrev 2019-05-09 08:52:20 följande:

På första testet syns ju strecket ganska tydligt så jag tror du är gravid

• Gabriela11

Ja tyvärr! Dom sista dagarna hade jag ett super svagt streck pe stickan, men idag var det tydligt som aldrig förut. 20 minuter senare fick jag mensen. Fattar ingenting nu. ?

lilagrodautanben skrev 2019-05-09 09:29:18 följande:

Har mensen kommit nu alltså? Beklagar isf!!

• Gabriela11

Jag ser! :) håller tummarna

emeliienicole skrev 2019-05-09 10:03:18 följande:

Någon som ser? Blir galen

• Gabriela11

Usch vad jobbigt :( beklagar verkligen! Ja, det tycker jag. Har bim idag och mensen är alltid ?i tid? , har en cykel på 28 dagar sen jag var 15 typ.. mensen kom aldrig för sent eller för tidigt. Har haft en tidig missfall för 2 år sen, och efter det en missfall i v10, men sen kom bebis i september 2018. Vi får se nu..kanske nästa månad. Fattar inte bara varför blev strecket starkare nu till slutet.. har en telefontid hos BM snart.

Intenuintesåhär skrev 2019-05-09 11:13:23 följande:

När jag fick mitt tidiga missfall förrförra månaden så var det ungefär så. Testen hoppade upp och ner, vissa blanka andra synliga och de steg aldrig normalt som de ska göra om man är gravid. Jag gjorde ett Clearblue en dag som visade svagt positivt, morgonen efter var jag hundra år att få ett tydligt positivt svar på ett annat test men det var blankt. Snacka om att bli förvånad. Och besviken.

Är du säker på att det är mensen som kom?

• Gabriela11

Nej tyvärr. Dom är dom sista ( inlägget imorse) . Har pratat med Bm och hon sa att jag ska avvakta 14 dagar och ta ett nytt test!

lilagrodautanben skrev 2019-05-09 11:33:03 följande:

Kemisk graviditet eller tidigt missfall eller bara en genombrottsblödning och du är gravid? Har du bild på nytt test? :)

• Gabriela11

Jag ser också????

sidechick skrev 2019-05-09 15:35:04 följande:

Okej stirrar mig blind, ser jag i syne eller inte? BIM idag/imorgon beroende på app. Fick för mig o testa nu mitt på dagen (inte varit på toa på typ 3,5h), ska testa imorgon bitti igen men vill höra era tankar!

Inga vidare symptom förutom molande värk på vänster sida mot typ äggstocken och halsbränna till o från men inget mer än så.

• Gabriela11

Jag ser två streck. När hade du ÄL?

Petrodahlberg skrev 2019-05-14 23:04:38 följande:

Detta är dagens och gårdagens. Dagen är flertalet timmar gammal när jag fotar och ingen av dessa test är tagna med morgon urin. BIM+13.

Detta är testet från igår på båda bilderna.

Ser ni två streck? Hjälp!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester