• Gabriela11

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack fina du! <3

Johanna1986 skrev 2019-06-05 16:31:04 följande:

Men åååhh va jag hoppas för dig!!!

• Gabriela11

Godmorgon!

Brukar apotekets egna test ge spök? Här testade jag imorse ( bim 8/6) med apotekets eget och detta kom direkt typ. Strecket stns mycket tydligare än på bilden och jag behöver liksom inte anstränga mig för mycket för o se det.. Kan dom ge spök?

Som sagt..bilderna är inte lika tydliga.

• Gabriela11

Här är det bästa jag kunde fixa..

Johanna1986 skrev 2019-06-06 08:02:56 följande:

Ser något men kan du ta bild tagen närmre?

• Gabriela11

Man ser två streck som är lika tjocka. Jag hade likadant förra graviditeten också, fast nån dag tidigare.. igår kväll testade jag med apotekets, men dat var helt blankt.. har BiM på lördag. Om mensen inte kommer, ska testa med digital på söndag.

Johanna1986 skrev 2019-06-06 08:39:23 följande:

Hur ser de ut i verkligheten?

• Gabriela11

Tack! Hoppas hoppas

Johanna1986 skrev 2019-06-06 10:09:22 följande:

Men de e ju bra! Då håller ja tummarna för att detta e ett supersvagt positivt!

• Gabriela11

Jag ser 2 streck. Tror det är ett supersvagt positiv :)

ikki87 skrev 2019-06-06 10:15:49 följande:

Hej igen nu har jag tagit igen Ida och det är starkare än de innan. Inget ägglossningstest brevid.

• Gabriela11

Ja. Det hände till mig förra månaden också.man blir faktist glad när man ser strecket, men det är bara för man har ÄL test bredvid. Det var testlagrets stickor. Tyvärr.

ikki87 skrev 2019-06-06 11:01:47 följande:

Åh tack ???? det har blivit starkare och starkare för varje dag. Vet du något om äl test kan färga av sig om de ligger brevid varandra? Nån som sa de i en Annan tråd här. Spolade av de med vatten för att få bort färg rester men det är kvar strecket, kom fram inom tiden och är kvar nu dagen efter med. Så va de inte på dom innan stort tack till dig för att du ser med ??????????

• Gabriela11

Det här testet var negativt, sen lagt jag ett äl test bredvid. Efter några sekunder blev det såhär.

ikki87 skrev 2019-06-06 11:01:47 följande:

Åh tack ???? det har blivit starkare och starkare för varje dag. Vet du något om äl test kan färga av sig om de ligger brevid varandra? Nån som sa de i en Annan tråd här. Spolade av de med vatten för att få bort färg rester men det är kvar strecket, kom fram inom tiden och är kvar nu dagen efter med. Så va de inte på dom innan stort tack till dig för att du ser med ??????????

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester