• Gabriela11

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack för ditt svar! Det är ett svagt streck på den längst upp. Ska testa igen imorgon bitti och vi får se<3

Pluttan skrev 2019-05-04 21:18:10 följande:

Att lägga äl test intill gravtest kan tyvärr påverka att gravtestet blir positivt. Har egen och andras erfarenhet av det.

Dock tycker jag att det syns ett svagt streck på bilden längst upp. Kan ju faktiskt vara så att strecket blev tydligare efter det sugit upp ordentligt.

• Gabriela11

Godmorgon allihopa! Tog ett till Gtest imorse och jag tycker strecket blev lite lite starkare idag, men är lite sådär ( kanske allting är i mitt huvud bara) . Bifogar 2 bilder . BIM 9/5 enligt Flo app..är lite osäker för det är första månaden sen jag slutade med pillerna. Kram på er! Bilderna är lite tydligare i min mobil.

• Gabriela11

Har tyvärr ingen och nu är det för sent. Tack för att du tittade :)

Johanna1986 skrev 2019-05-06 07:26:11 följande:

Bilderna har lite dålig fokus så man kan inte se så mycket på dessa... har du bild taget när testet ligger platt å bilden tagen lite närmre

• Gabriela11

Tack för ditt svar:)

ensamärstark skrev 2019-05-06 07:10:33 följande:

C

Tyvärr så ser jag ingenting på dessa

• Gabriela11

Jag ser ett svagt streck! :)

Jagerika skrev 2019-05-06 07:27:25 följande:

ÄL+10, behöver hjälp att tolka denna! :)

• Gabriela11
    Jagerika skrev 2019-05-06 07:55:47 följande:

Tack för svar! Försökt i snart 1,5 år och aldrig fått streck nånsin så blev väldigt nervös i morse haha!

• Gabriela11

Ok stakare, förstör dig! Hoppas det håller sig! Grattis och lucka till! <3

Tack för svar! Försökt i snart 1,5 år och aldrig fått streck nånsin så blev väldigt nervös i morse haha!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester