• Gabriela11

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mammatil4trollungar skrev 2017-07-25 14:46:37 följande:

Jag skulle säga att det är positivt :) så fick jag på första testet pä bim-4 och nu är jag i vecka 10 :)

Jag fick en lika svag plus förra veckan också , men gjorde en digital sen efter och det var negativ! Gjorde en till test idag--svag positiv. Vet inte vad ska jag tro! Är jag gravid eller inte?? Skulle få mensen för 4 dagar sen
  • Gabriela11
    Micec skrev 2017-07-25 23:16:31 följande:

fortfarande så himla förvirrad över detta testet jag tog för 4 dagar sedan. Kan ens ett spökstreck vara så jädrans tydligt???? Var viserligen efter ca 40'minuter som jag såg detta strecket hade kommit fram men ändå...

det konstiga är ju bara att inga andra test som jag tagit efter detta testet har visat något, alla har varit super negativa!!! Hur lång tid det än gått..:(

någon som fått såhär tydliga spökstreck???

Jag hade den både igår och idag! ?
  • Gabriela11
    denbästafamiljen skrev 2018-01-10 10:48:30 följande:

Hallå där Alla härliga!

Fick detta supersvaga resultat på cb testa tidigt. Äl+9 tror jag.

Nån annan som fått liknande med cb testa tidigt?

(Bilden är tagen idag men testet togs igår och har sett likadant ut ska tiden)

Hej! Hade en likadån test förra gången när jag var gravid! Vänta ett par dagar o testa igen. Jag har också testat idag med CB och den är lika svag. Hoppas att jag är gravid! Grattis till dig! ??

• Gabriela11
    lillmysan skrev 2018-01-10 14:48:28 följande:

Så såg mitt ut i förrgår och fick mensen idag!

Usch!! Blir nervös nu ????
  • Gabriela11
    Bilibop skrev 2018-01-11 07:22:30 följande:

Den övre togs igår och den undre idag , tycker det svaga ändå är starke idag. Blir knäpp.

Grattis till dig!
  • Gabriela11
    Bilibop skrev 2018-01-11 12:56:51 följande:

Va??? Är det positivt??

Jag tycker att det andra är positivt ! Hade likadånt innan när jag var gravid. Men vänta ett par dagar o testa igen ????
  • Gabriela11
    bellan93 skrev 2018-01-15 12:58:32 följande:

Så mycket för att vänta haha, tog ett vanligt test idag från RFSU. Är på ÄL+9 ca. Ömma bröst och illamående (det senare känns dock lite tidigt som grav.symtom?).

Nedre bilden har jag bara gjort mörkare.

Jag ser det på båda två bilderna! Förra gången jag blev gravid hade jag symtom sen ÄL+5 so don?t worry! Grattis!! <3
  • Gabriela11
    emmaisson skrev 2018-01-25 13:37:30 följande:

Okej, hjälp. Ser ni något? Togs precis med eftermiddagsurin. Endast hållit mig i två timmar. ÄL+9 idag.

Spök eller svaaaaaagt?

Ska testa igen imorgon med morgonurin i vilket fall, men vill så gärna veta vad ni tror? :)

Jag ser en jätte svag streck, men testa igen imorgon bitti o se! Lycka till!
  • Gabriela11
    emmaisson skrev 2018-01-25 14:05:21 följande:

Tack så hemskt mycket för svar! Man vet ju inte om man verkligen ser eller om man är galen :/

Hoppas hoppas hoppas på imon ????

Det är svårt o vänta, I know!! Håller tummarna för dig! <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester