Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hej! Har bim på söndag! Kan detta va sant? Vad säger ni? Det är CB early
Hej! Har bim på söndag! Kan detta va sant? Vad säger ni? Det är CB early
Ej morgon urin
Tack! Jag brukar ha den 14 dagar efter bim, men denna gången kände jag det var lite tidigate. Förra graviditeten plussade bim-7 också
Bim-7? Gud så tidigt! Når va äl? Grattis!
Tack!!
Ser väääldigt positivt ut! Stort grattis! :D
Tack! Kan knappt tro det!
Fick lika starkt på äl+8, bim -7 som dig.. Säger grattis
Hej! Vill tacka er för svar. För 2 dagar sen hade jag svagt på cb early och idag testade jag igen och det är mycket tydligare. Ej morgonurin. BIM på söndag . Bilder tog för 2 dagar sen och idag. Kan knappt tro det fortfarande
Jag ser det ganska tydligt. Grattis!
Idag är det BIM och jag testade mig imorse. Inbillar jag mig strecket ? Det är så svagt.
ÄL +9 enligt Flo appen, men tror jag hade den tidigare denna månaden vid den 21/8 så ÄL +12 tror jag..
Grattis!!! Hur långt från ÄL var du på första testet?
Positivt säger jag! Grattis!!
Hur analyserar ni dessa? Ivf och testdag 11.9
Oj! Jag hoppas verkligen att det håller sig nu<3
Hoppas det!!! det övre ser ju starkare ut (från igår) och det undre bredare men inte lika bra på bild. Vågar inte fira förrän det blir starkare. Men hoppas! Har inte fått nåt liknande och vi har försökt aktivt i över 5år nu.
Gravid eller spökstreck? Är väldigt tidigt, 8-9 dagar dpo / efter ägglosnning (hade positivt ägglossningstest för 10 dagar sen). Vad tror ni? Är det ett "riktigt" streck?
Bild 1 är original, Bild 2 med neddragen exposure och Bild 3 är inverterad.
Vad tror ni? Tidigt som tusan. Bim-6 (vet ej när ÄL inträffade).
Vad tror ni? Tidigt som tusan. Bim-6 (vet ej när ÄL inträffade).