Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag är så splittrad... visst vill jag få positivt men det borde ju synas nu kan man tycka....helst vill jag bara att det är blankt så jag kan sluta med progesteronet och börja räkna in nästa ägglossning... usch.. jobbigt det här..

• slemtorsk i din bralla
    linmulle skrev 2011-12-11 14:45:32 följande:
    Behöver hjälp att tyda detta test, någon som ser något ?

ser ett streck men det ser grått ut tyvärr

Är fotot taget inom rätt tid?
  • slemtorsk i din bralla
    blomkruka skrev 2011-12-11 15:43:02 följande:
    Slemtorsk jag tycker det är streck på den översta bilden! Kan du lägga ut orginalet på den bilden?
    japp... ska ladda upp de tre orginalen om jag har dem kvar..
  • slemtorsk i din bralla
    Lindis1974 skrev 2011-12-11 15:56:28 följande:
    Tyvärr slemtorsk. De ser negativa ut. Jag vet hur det känns.
    Kram
    jag tycker det är skönt att de ser negativa ut nu... får massa "solskenshistorier" postade till mig om folk som blödit si o så mycket och ändå testat positivt på TD.. jag vill bara stänga dörren till detta nu och gå vidare till nästa försök längre fram... men vågar inte sluta med progesteronet heller ifall ifall ifall... för det har jag också fått höra att jag ABSOLUT inte ska för att det KAN visa sig positivt..

Mår illa just nu och är öm runt äggstockarna, sätter det samman just med progesteronet för det ömmar när jag tar det, antagligen är det slemhinnorna som blivit sköra av just progesteronet... är så less... vill bara avsluta detta försöket nu och liksom "gå vidare" men samtidigt vågar jag inte riktigt för den där lilla promilles chansen att det kanske trots allt lyckats............så nu vill jag att det ska bli torsdag så jag kan avsluta detta..
  • slemtorsk i din bralla
    Lindis1974 skrev 2011-12-11 16:08:42 följande:
    Ja usch man vill bara sluta med progesteronet när man vet att det inte gått
    vägen. Man får ju exakt samma symtom.
    När jag testat negativt på dag 14 slutade jag med det. Är man gravid då mot alla odds så
    producerat kroppen prog. av sig själv. Men på kliniken säger det fortsätt. Vid denna FET slapp jag alla hormoner. Så himla skönt.
    Stort lycka till nästa gång slemtorsk.
    tack...får väl ringa dem i morgon o höra efter vad de säger.... just illamående har jag inte haft förrän i dag, men jag tror det är progesteronet...skulle det mot förmodan vara positivt så blir det ju något positivt som överraskar isf..
  • slemtorsk i din bralla

Nej ska inte på ngn koll i morgon...ringer in o hör med dem sen får vi se....jag ska inte in till Göteborg förrän onsdag men kan ev. Ta mig dit tis men då måste jag få en tidig tid, sonen har utvecklingsdamtal vid ett och det är två timmars tesväg från gbg....tror dock inte att det blir ngn koll. mojligen om de ber mig testa igen el nåt

• slemtorsk i din bralla

pratat med kliniken nu....ska fortsätta med progesteronet till onsdag som planerat och ta gravtest på torsdag som planerat och sen ringa dem igen med besked......

Finns tydligen stora chanser för att det lyckats ändå.....eftersom jag hade ett svagt positivt i fredags så borde det gälla..Hon dissade för övrigt RFSU-s tester.. "man måste nästan ha varit gravid i 8 veckor för att de ska ge utslag, känns det som" var hennes kommentar *S*

Ja ja bara att fortsätta då... mår ju illa så det kanske kan vara nåt iaf... inte vet jag...bara förvirrad

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester