• Ek90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lilagrodautanben skrev 2018-10-24 13:09:42 följande:

Ser ni nåt?

Ser tyvärr inget på detta : (
  • Ek90
    lilagrodautanben skrev 2018-10-29 12:10:44 följande:

Vad är detta? Började blöda i fredags men får ändå pos och starkt på äl?

Men oj gravtestet (det är väl det blåa?) är ju solklart positivt!! :D hoppas att kroppen bara spelade ett spratt med blödningen så där ligger ett litet knyte och gror i magen!
  • Ek90
    lilagrodautanben skrev 2018-10-29 14:19:52 följande:

Tack! Hoppas jag också. Mvc trodde jag va gravid enligt test och så och att det är en vanlig ofarlig blödning jag har..

Hoppas! :D tror du skulle få gravid på digitalt med det starka strecket.
  • Ek90
    lilagrodautanben skrev 2018-11-04 13:12:28 följande:

...?

Tycker ju veeeeekligen det ser ut som ett plus! :O
  • Ek90
    filli01 skrev 2018-11-13 07:07:38 följande:

Någon som har en aning. Jag har haft såna här äl test i 17 dagar. Lite starkare det första men inte positivt men jag misstänker att jag testade för sent och ägglossning inträffade för 17 dagar sedan.

Inget positivt graviditetstest men väldigt ömma bröst nu i 3 dagar och molvärk.

Spelar kroppen mig ett spratt eller kan jag vara gravid trotsnegativt test.

Är nog inte ett riktigt bra svar på din fråga, men innan jag blev gravid och körde med ÄL-test så såg mina ut så under hela cykeln förutom vid pos. Så att det är ett svagt streck på ÄL-testet säger nog tyvärr ingenting... Håller tummarna för att du får två streck på gravtestet istället! :)

Är du efter BIM?
  • Ek90
    Hjfkekan skrev 2018-11-14 22:25:17 följande:

Konstig fråga kanske. Och vet stt man inte ska göra så här men är såååå desperat nu!

Jag plockade i sär clerblue testet. Och när jag kollar på stickan i sär plockad och timmar senare så ser jag ett streck. kan man inte alls lita på det???

Nej, jag skulle våga säga att man inte alls kan lita på det. Tyvärr!
  • Ek90
    jonielle skrev 2018-11-16 18:12:37 följande:

Hej! Hear hear, jag är precis likadan :) känns som att skrapa trisslotter ungefär :)

Nedan är dagens skörd. Det röda är rfsu, men det hade gått ut 2017 :( det mörknade ännu mer sen. det lila är ägglossning och de gröna och blå är gravtest

Tycker också jag ser både på RFSU och det gröna! :)
  • Ek90
    JMCH skrev 2018-11-20 21:23:18 följande:

Kunde inte hålla mig så testade igen nu ikväll. Visst är det väl positivt?! Köpte ett cb digital till imorgon bitti för att få tydligt besked :)

Tror absolut på positivt! :)
  • Ek90
    Jagerika skrev 2018-12-01 11:22:34 följande:

Jag tog ett nytt test idag för jag kan inte vänta! Jag tycker det är lite starkare idag men ska inte ta ut vinsten i förskott, ville bara kolla vad du se JenniB :) du har ju stöttar mig ett tag nu! <3

Du får min åsikt på köpet, haha! xD

Jag tycker verkligen jag ser början till ett streck där!!! Jag hoppas såååå in i bomben för din skull, är inte superaktiv i tråden men jag tittar och hoppas varje månad för er skull :)
  • Ek90
    Lizza85 skrev 2018-12-31 22:40:42 följande:

Jag tror bestämt att jag är gravid. :)

Dock är jag lite rädd att det ska vara fler än en just för att det är superstarkt 3 dagar innan bim och det är inte ett early test

Stort grattis till plusset!

Det kan ju bara betyda att du haft ÄL tidigare än du trodde :)
  • Ek90
    Dhevil skrev 2019-07-29 11:53:36 följande:

En som inte är inzoomad.

Jag tycker det ser positivt ut :) kan du inte testa med ett annat som inte är så känt för att ge spökstreck? Eller ett digitalt.
  • Ek90
    jhms skrev 2019-08-13 15:54:52 följande:

Tagit idag på ÄL+9, jag tycker mig se två streck och det har jag aldrig tidigare sett på dessa tester. Tycker att det ser mer rosa ut än grått. Hoppas på positivt och inte spökstreck... oredigerad och redigerad bild :)

Tycker det ser ut som ett fint plus! :D
  • Ek90
    Jagerika skrev 2019-09-03 08:38:02 följande:

Vad har ni för erfarenhet med RFSUs tester? Tror jag är på ÄL+ 8 och fick detta idag, ser ni nått? Jag ser mycket bättre i verkligheten men har fått streck och sen mens ändå så hoppas inte allt för mycket fören jag får på digitala!

Jag tycker absolut man ser något!! Håller tummarna stenhårt.
  • Ek90
    ahland skrev 2019-09-08 07:30:32 följande:

Hej hopp! ÄL+9/10. Taget för 10 min sen med RFSUs vanliga. I verkligheten är det någon svag, svag blandning mellan rött och grått. Kan dessa test ge ifrån sig spök innan mens?

Jag tror det där är ett plus! :)
  • Ek90
    lilagrodautanben skrev 2019-09-15 10:06:27 följande:

Någon som har erfarenhet av RFSU testa tidigt? Tog clearblue som visade ett helt ok positivt resultat för tre dagar sen. Köpte ett RFSU testa tidigt igår och trodde ju givetvis det skulle va starkare. Tji fick jag, det visar svagare.. är RFSU sämre än CB eller kan det va ett missfall på gång igen? :,( bifogar båda..

Jag håller med de andra som svarat dig! Det går inte att jämföra med olika test på det sättet för att se om det ökar för de kan visa så himla olika. Så jag tror och hoppas hoppas hoppas på er lycka! Om jag var du skulle jag ta ett digitalt och sen försöka att sluta testa, men jag vet veeerkligen att det är lättare sagt än gjort. Men tror absolut du skulle få positivt på digitalt! :)

Lycka till och Grattis!
  • Ek90

[quote=79935047][quote-nick]Johanna1986 skrev 2019-10-01 16:52:06 följande:[/quote-nick][/quote]

Det måste vara ett plus! Wow :D

• Ek90

[quote=79936945][quote-nick]Johanna1986 skrev 2019-10-02 15:23:53 följande:[/quote-nick][/quote]

Åhhh, vilket skit test som visade så falskt :(

• Ek90
    silhuett skrev 2019-10-16 19:19:19 följande:

Planerar inte barn, men gissar att ni är experter här inne på att tyda tester

Är 8-9 dagar före beräknad mens men har mått illa flera dagar och bestämde mig för att ta ett test som ändå låg här hemma och skräpade.. Jag ser skuggan av ett streck och blir lite nervös

Ja, jag kan hålla med om att jag med anar en skugga.
  • Ek90
    silhuett skrev 2019-10-16 20:13:31 följande:

Tänker att jag gör nytt test om några dagar, detta var ju trots allt väldig tidig.

Ja så skulle jag med gjort :)

hoppas att det blir det resultat du önskar!
  • Ek90
    Johanna1986 skrev 2019-10-28 20:57:52 följande:

Har hängt här inne ett tag nu... vissa dagar blir jag så glad över alla plus som kommer. Men vissa dagar e de bara jobbigt! Vill också plussa.... sorgen över våra två missfall (utomkvedshavandeskap) som tog min fertilitet i från mig gör ibland så ont! Jag hoppas att jag en dag kan få ett mirakel, men den chansen e ju extremt liten.

Ibland kan de märkas på mina svar kanske att jag e kort i tonen. Hoppas att detta inte e något ni tar åt er av!

Önskar alla er som längtar efter era plus snart får dem!

(Vet inte varför jag egentligen skriver detta. Kanske ett sett att bearbeta allt på)

Skickar en stor kram, kan endast tänka mig hur det måste vara och önskar verkligen att ert mirakel ska komma! Ert och alla andras som önskar och kämpar.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester