• Ek90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EmmaAF skrev 2018-03-29 13:03:01 följande:

Dagens test

Jag vågar i princip garantera att du får gravid på digitalt redan idag om du inte klarar vänta till helgen! :D Grattis!
  • Ek90
    EmmaAF skrev 2018-03-29 14:33:25 följande:

Ååååååååh vad glad jag är, och i en sån otrolig chock! Ska ta det digitala imorgon och överraska min man ????????????

Det är helt underbart!! Jag fick göra det här hemma för en vecka sen :D
  • Ek90

[quote=78597156][quote-nick]drömmarkanslåin skrev 2018-03-31 16:50:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Tycker det ser positivt ut :D

• Ek90
    Lindsey77 skrev 2018-04-04 10:02:12 följande:

Har aldrig testat RFSU. Jag litar på digitalt, där man inte behöver analysera streck. Har inte mensen kommit i helgen blir det digitalt...

Digitalt är ju klart det bästa för att slippa analysera! Men jag använde testlagrets och vågar påstå att jag aldrig fick ett enda spökstreck på dom. :) de är tvärbanka om det inte är något.
  • Ek90
    ginana01 skrev 2018-04-15 14:04:03 följande:

Uppdaterat bara

Bim -5

Jag menar inget illa men jag ser faktiskt fortfarande inte direkt något på stickan. Och om du får gravid 2-3 på digitalt borde väl stickan iallafall ha någon sorts streck som inte är svårt att se. Vad är det för tester du använt? De kanske inte är så pålitliga känns det ju som isf.

Har du väldigt lång tid mellan ÄL och mens? Med tanke på resultatet 2-3 och du väl inte ska ha mens förrän nästa fredag?

Men grattis iallafall! Vad roligt om det äntlgen är plus
  • Ek90
    Kajsa123 skrev 2018-04-16 14:04:58 följande:

Så nu blev det rätt :P

Tycker utan tvekan det ser ut som ett positivt test i ett tidigt skede :D
  • Ek90
    ssangiss skrev 2018-04-21 13:09:48 följande:

Tog ett annat ClearBlue test nu som visar 4 dagar innan beräknad mens och jag ska ha mens om 4 dagar. Ser ni något?

Ser tyvärr inget :( (tittar från mobil så kanske inte bästa upplösningen)
  • Ek90
    filuren87 skrev 2018-04-23 18:13:38 följande:

Hej! Snälla säg att detta är sant. ÄL + 14. Ska på andra besöket för fertilitetsutredning på torsdag. Bara hållt mig i två timmar, fått spök förr men detta??

Helt klart positivt, Grattis!
  • Ek90
    Banuni skrev 2018-05-04 08:39:55 följande:

Alltså HJÄLP!

Detta är ett gravtest som jag tagit med morgonurin på BIM+4.....

Men min fråga är, vaaaaaaarför är inte strecken lika starka??

Bör de inte vara det vid det här laget? :((

De har blivit lite lite lite starkare jämfört med för 2 dagar sedan, men inte som jag trodde..

När jag plussade tog jag några test dagarna efter precis som du. Använde både med röda streck och blå och jag upplevde att de röda aldrig blev riktigt lika starka som de blå. Kanske bara är jag, men oavsett så betyder det iallafall inte att något är fel :) men jag vet hur svårt det är att släppa!
  • Ek90
    Wonderfluff skrev 2018-05-04 21:33:12 följande:

Japp då e man inne på tredje mensdagen och brösten har återgått, gravtesten visar blankt igen och idag har jsg blött jättemycket. Är ganska säker på tidigt missfall då jag småblött ända sedan 5 dagar efter äl, vilket jag aldrig gör annars, dessutom visade gravtesten svagt positivt för en vecka sen. Ni som vet. Det kom ut en stor slemmig blodklump idag. Är det missfallet? Varning för äcklig bild. Men vore skönt att veta om det hela är ute i så fall.

Alltså jag kan förstå att du vill ha svar men tycker inte denna bilden passar i detta förumet. Ganska osmakligt att lägga ut överlag tycker jag. Är väl bara att boka tid till gyn så får du svar.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester