Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Dagens test
Dagens test
Ååååååååh vad glad jag är, och i en sån otrolig chock! Ska ta det digitala imorgon och överraska min man ????????????
[quote=78597156][quote-nick]drömmarkanslåin skrev 2018-03-31 16:50:24 följande:[/quote-nick][/quote]
Tycker det ser positivt ut :D
Har aldrig testat RFSU. Jag litar på digitalt, där man inte behöver analysera streck. Har inte mensen kommit i helgen blir det digitalt...
Uppdaterat bara
Bim -5
Så nu blev det rätt :P
Tog ett annat ClearBlue test nu som visar 4 dagar innan beräknad mens och jag ska ha mens om 4 dagar. Ser ni något?
Hej! Snälla säg att detta är sant. ÄL + 14. Ska på andra besöket för fertilitetsutredning på torsdag. Bara hållt mig i två timmar, fått spök förr men detta??
Alltså HJÄLP!
Detta är ett gravtest som jag tagit med morgonurin på BIM+4.....
Men min fråga är, vaaaaaaarför är inte strecken lika starka??
Bör de inte vara det vid det här laget? :((
De har blivit lite lite lite starkare jämfört med för 2 dagar sedan, men inte som jag trodde..
Japp då e man inne på tredje mensdagen och brösten har återgått, gravtesten visar blankt igen och idag har jsg blött jättemycket. Är ganska säker på tidigt missfall då jag småblött ända sedan 5 dagar efter äl, vilket jag aldrig gör annars, dessutom visade gravtesten svagt positivt för en vecka sen. Ni som vet. Det kom ut en stor slemmig blodklump idag. Är det missfallet? Varning för äcklig bild. Men vore skönt att veta om det hela är ute i så fall.