• Ek90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lucifer91 skrev 2018-05-16 09:42:27 följande:

Oj om de e grav test så behöver du inte testa mer, de är ju solklart positivt :D varit led o tråden länge.. pch de finns dom som lagt upp på de svagaste svaga streck som visat sig varit positivt.. :)

Stort grattis :)

Om du tittar igen så är nog det du tror är teststreck bara kanten som ser ut som röda streck. Jag såg i syne likadant först, sen vände jag på mobilen och såg stickorna närmare :)
  • Ek90
    Viktoria1122 skrev 2018-05-23 21:39:57 följande:

Okej, då litar jag på det! Kommer troligen testa igen om några dagar bara för att kunna vara säker haha. Men rent generellt, är det så att de digitala är mest att lita på? Eller kan de visa negativt om det är för tidigt och så syns svaga streck på stickor såsom det jag tog samtidigt? Om ni förstår hur jag menar

Såhär såg mitt test ut samma dag som jag fick plus på digital. Om det kan va till nån hjälp.. men vet ju inte om det hade visat tidigare, alltså med svagare streck, eller om det gått över nån gräns med hcg:t där.

• Ek90
    Norgebo skrev 2018-06-30 07:15:20 följande:

Ska på fest med jobbet ikväll så tänkte det var säkrast att testa. Har haft lite oregelbunden mens senaste tiden men tror BIM var i torsdags.

Vi har provat ganska länge så kan inte riktigt vara objektiv. Men är det fler än jag som ser strecket?

Japp, jag ser ett svagt streck på båda! :)
  • Ek90
    Cessan skrev 2018-08-08 17:05:26 följande:

Hmm, gravid 1-2 veckor, enligt pregappen är jag i 5+2 idag, då borde det väl slagit över till 2-3 veckor? Livrädd för missfall igen ????

Jag vet inte vad pregappen är. Men när jag fick gravid 1-2 på clearblue så ?borde? jag också varit en vecka längre gången. Men det var ÄL som varit nästan en vecka senare än normalt visade sen UL. Sååå här sitter jag gravid i v.25 : ) Håller tummarna att det är likadant för dig!!
  • Ek90

[quote=79077722][quote-nick]lilagrodautanben skrev 2018-09-22 10:40:33 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag tycker jag ser ett till streck! Hoppas :D

• Ek90
    Banuni skrev 2018-10-01 09:25:51 följande:

Hej

Detta är ett äl test på äl+6. Någon som vet hur och varför det ser ut såhär?

Det spänner och molar och drar i tjejmagen enda sedan äl-dagen.

Någon som vet om det kan luta åt grav?

Ska ta gravtest när jag närmar mig BIM.

Tacksam för svar

Är du säker på att du hade ÄL för 6 dagar sedan? Kanske är dags nu istället :) Den månad jag blev gravid så var min ÄL ungefär en vecka sen. Men hoppas det är pga graviditet istället för dig!
  • Ek90
    Tomat22 skrev 2018-10-14 12:01:14 följande:

Jag förstår det, men kanske man ser något nu? Strecket finns där och jag tycker det är rosa men vågar inte lita på det då jag fått så många spökstreck. Dock aldrig på testlagrets tester.

Jag tycker att strecket ser mer vitt ut än rosa, tyvärr :/ men hoppas jag har fel!
  • Ek90
    Tomat22 skrev 2018-10-14 17:13:26 följande:

Detta kan väl ändå inte vara ett spökstreck?

Förlåt jag såg först nu du tagit ett till. Men så braaa att jag verkade en fel :D för det där kan jag verkligen inte tro är spök! Isåfall skulle jag bli förvånad
  • Ek90
    lilagrodautanben skrev 2018-10-23 15:32:33 följande:

Ser ingen detta?

Jag tycker jag ser! : ) men det är så svårt att säga vad det är för streck när bilden är redigerad. Men hoppas hoppas det bara kommer bli starkare!
  • Ek90

[quote=79165035][quote-nick]nufårvise skrev 2018-10-24 21:24:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Kan tyvärr inte se något alls : (

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester