• BebisVagga

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag skriver iaf in som att jag hade ÄL den 22.. så räknar jag iaf fostret för stort..
    men änsålänge håller jag det för mej själv...  o här..

• BebisVagga
    lilaemma skrev 2011-10-24 22:12:15 följande:
    Jaa... jag hade aldrig kunnat låta bli! ;)
    inte jag heller...
  • BebisVagga

inget starkare test denna morgon...

ska nog vänta tills efter helgen att testa igen

• BebisVagga

är nog inte ett dugg gravid trotts allt... mina stickor e på 10mlu.. vad digitaltestet e på vet jag ej..
  • BebisVagga
    sweasmamma skrev 2011-10-25 14:10:34 följande:
    dom är 50 tror jag !! 
    OJ.. hahaha så mycket... ja då kan man ju självklart få plus på ett 10 mlu men inte på detta..

då chansen e då inte helt ute trotts allt..
  • BebisVagga
    BejbyBoo skrev 2011-10-25 15:15:36 följande:
    Jag testade positivt med testlagrets stickor och samtidigt visade clearblue digital "ej gravid". Men nog var jag gravid allt!
    Det digitala kräver större mängd hormon för att ge positivt utslag.

Håller tummarna! 
    dessutom har jag 10mlu känslighet på mina tester så e kanske bara ÄL+10 eller nått
  • BebisVagga

detta vita strecken har kommit dit 2 mornar i rad nu..
    undrar var mitt streck tagit vägen.. för det kommer inte tillbaka iaf.. blev nog lurad
  • BebisVagga
    LillaPluppen skrev 2011-10-26 07:46:29 följande:
    surt!
    När har du BIM?
    vet inte..
    i början på nästa månad tror jag

har ju precis haft missfall så kroppen har bara hunnit med en mens
  • BebisVagga
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-26 07:52:05 följande:
    Men då är du ju jättetidigt ute så det är ju lugnt.. finns tid än att få ett fint fett plus

Jag ska inte ha mens förrän om 15-16 dagar (ägglossning typ i morgon) men kommer börja testa nästan direkt pga jag ska börja med suprecuren på onsdag och jag vill undvika att köra den för många dagar OM jag skulle vara gravid så jag hoppas att OM vi prickat rätt att det blir utslag med en gång...typ superhög-hormonare *S*
    det konstiga är att jag faktiskt fick ett svagt streck för någon dag sedan.. men nu e det bara vita streck istället...

fel på mina ögon eller fel på testen? fattar noll faktiskt
  • BebisVagga
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-26 07:57:26 följande:
    vita streck är ju inget fel... utan det är ju bara ett tecken på att de är negativa, det svaga strecket, kan det ha varit ett spökstreck?

För om du fick ett streck för några dagar sen så borde det ju iaf vara kvar nu..
    jo jag tycker med det.. men kan man få spökstreck med på bild?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester