• BebisVagga

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

klara färdiga gå skrev 2011-10-23 10:04:46 följande:
    Jag hade mens 1 oktober. Fick ett svagt pluss imorse. Ska testa på onsdag torsdag, för att vara riktigt säker:)
    ska jag göra.. får jag ett plus då vet jag att det e tidigast 4 dagar efter ÄL..
  • BebisVagga

om man plusar på fredagen o super på lördagen kommer folk klanka ner på en.. men super man på lördagen o plussar på söndagen e det ingen som bryr sej..

e det bara för att man kommer veta om det.. för fostret e lika stort ändå.. o man e i typ v 3 bara.. o i den veckan har den ändå ingen koppling till mamman..

Hur tänker ni?!

jag ska ju ha fest på lördag..

men jag själv dricker typ bara 2 groggar.. jag e magopererad så e lugn med alkoholen

• BebisVagga
    Helenmedh skrev 2011-10-24 09:35:31 följande:
    Tog ett test nu.. Stirrar mig blind men antar att det är neg.. Men ska det verkligen vara såhär"utsmetat"? Gills det?  Har bim allt i från lördag till onsdag.. 

ibland blir det så om det e för mycket urin o man snurrar på det direkt.. låt det ligga o dra sej iaf 1-2 minuter eller nått

ser dock inget plus
  • BebisVagga
    MissFörstånd skrev 2011-10-24 09:51:02 följande:
    Jag slutade dricka efter äl, men det är också kanske att ta i, men då visste jag att jag hade gjort allt jag kunde iaf. Sen dricker jag inte framtill mens för det var så mycket värt för mig att bli gravid så jag skippade alkoholen. Jag menar INTE att du inte tycker att det är värt det men alla tänker vi olika.
    Vad har du gjort för magop? 
    GBP..
    jag vet ju att dricker jag på lördag skadar jag inte fostret, men man kanske kommer ha ångest ändå..
  • BebisVagga
    Lillis2012 skrev 2011-10-24 10:11:27 följande:
    Bebisvagga: hur vet du att fostret inte tar skada?
    för i vecka 3 har det ingen koppling med mamman..
    e många som inte ens vet om det då..

navelsträng utveclas inte förrens vecka 7-8 någonting
  • BebisVagga

jag kan ju vänta o testa mej till BIM, men då har jag ju ändå varit gravid denna helgen fast inte vetat om det

• BebisVagga

vad tror ni om detta testet.
    var tvungen att mörka skuggorna lite.. sorry för kass bild..
  • BebisVagga
    Soffiie skrev 2011-10-24 11:53:09 följande:
    bebis vagga jag ser ett extra streck  =) när har du bmi???
    vet inte.. har bara haft en mens efter missfallet i somras..
    vet att jag hade ÄL känningar den 11 o den 20.. så jag tror jag har haft äl allt mellan den 11-22
  • BebisVagga

sen e det kiss nu efter bara tre timmar.. så kanske ska ta ett i morgonbitti med

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester