• BebisVagga

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 17:07:29 följande:
    okej här är en .. bilderna blev så "blåaktiga" o konstiga.. skyller på min mobil för den börjar ramla ihop...

nästa har jag faktiskt trixat med..dragit ner på färgerna eftersom blixten reflekterades så i min röda fina dator (som testet ligger på)

tycker faktiskt det ser tjock o svagt ut..... skulle du kunna testa med morgonurin på torsdag eller så
  • BebisVagga
    Skrutt 83 skrev 2011-10-20 16:02:44 följande:
    Grattis till alla nya fina plus!!

Envira: kanske hade du bara sen ägglossning eller ingen ägglossning alls. Denna månad fick jag Äl nästan en hel v sen så min cykel kommer bli ca 34 dagar istället för 29 som vanligt. Alltså kommer inte min mens räknas som sen får bara ett senare bim
    jag har köpt tester med 10mlu känslighet.. e på ÄL +2 eller ÄL-2 vet inte riktigt..

hur snabbt efter ÄL kan man testa
  • BebisVagga

har 4 sparade test.. alla negativa förutom ett.. eller ja det kanske neg det med.. men av dem 4 testerna kan jag alltid välja rätt efter att jag blandat dem.. skymmer en svag svag skugga i vinkling.. men vet inte om det e ögat som lurar mej.. det e så svagt att jag inte ens kan få det på bild

• BebisVagga
    Radioactiive skrev 2011-10-21 11:47:33 följande:
    Gör bra jobbat.
    Ursäkta uttrycket, men varför är människan så dum? efter 9 månader utan nikotion och sen börjar man igen, när man vart ifrån de så länge. Kommer antagligen göra det samma med snusen de vet jag ju. Så dum man är. vart rökare men slutat 2 gånger men började att snusa istället när jag försökte sluta röka så dumt. :/
    jag fick en prematur 15 veckor... dem ringde om nätterna ibland o sa att du e han såpass dålig att vi inte vet om han klarar sej..

var ganska lätt att börja röka igen.. var mitt lugnande på vägen in till sjukhuset många nätter
  • BebisVagga
    bojji07 skrev 2011-10-22 10:31:55 följande:
    En kort cykel kan göra att man har svårare att bli gravid har jag hört. För då hinner inte ett befruktat hinna fästa i livmodern...
    jag har 33 dagar så det känns ju iaf skönt att höra
  • BebisVagga
    Helenmedh skrev 2011-10-22 13:44:28 följande:
    Tog ett nytt test nu när jag kom hem från jobbet.. Det jag tog igår syntes ju iallafall.. Det vette tusan om det gör på detta.. Vad säger ni?

ser inte heller nått
  • BebisVagga

Tycker man kan tjaffsa i privata mail istället..

så blir det mer trivsams för alla oss andra..

eller?

• BebisVagga
    Envira skrev 2011-10-22 13:55:40 följande:
    ja jag tycker inte heller om det men det känns som att jag blir påhoppad vad jag än säger här. 

som jag brukar säga.. känner man ingen anledning att känna sej påhoppas blir man inte det heller..

skriv det du tycker o skit i svaren du inte vill läsa då..

men tänk oxå på oss andra.. vi vill oxå bli gravida.. men vill kanske inte bli ihjälstressade..

var realistisk istället för att hitta massa saker... tror du att du e gravid så tror du det.. avvakta i lugn o ro o testa om nån vecka..
  • BebisVagga

får hoppas jag kan börja lägga in lite tester nästa vecka!!!
    har köpt 10mlu tester... o min ÄL har varit... har väl den sista dagen idag..

• BebisVagga

hur snabbt efer ÄL kan man få ett plus?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester