• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lufsan
    Guacamole skrev 2011-10-31 19:12:08 följande:
    jag ser två vida stäck på de översta men svårt att se på de understa tyvärr.. :(
    Jo mitt är väl rätt negativt antar jag.. :D ÄL+9 idag 
    Tack, ja jag tycker att det är så konstigt att rfsu är så knäppa. Såg svaga streck på dom innan tiden gick ut men när dom torkade blev dom helt otydliga. 

Nu är iof preg gjorda för att man ska kunna spara dom så de kanske fungerar bättre i att bevara färgen. Och preg är ju känsligare än rfsu. Så hoppas väl men vet ärligt inte vad jag ska tro... 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Guacamole skrev 2011-10-31 19:12:08 följande:
    jag ser två vida stäck på de översta men svårt att se på de understa tyvärr.. :(
    Jo mitt är väl rätt negativt antar jag.. :D ÄL+9 idag 
    Men om du bara är på ÄL + 9 är det ju inte så konstigt! Det kanske blir ett streck för dig med om en vecka eller så. =)
    En dag i sänder.
  • Guacamole

Förlåt lufsan. Menade vita, inte vida. =( Skrev för snabbt. Bli inte arg på mig.

Älskade Kevin 091114
  • Lufsan
    Guacamole skrev 2011-10-31 19:19:42 följande:
    Förlåt lufsan. Menade vita, inte vida. =( Skrev för snabbt. Bli inte arg på mig.
    Haha, det är ingen fara. Vita säger du? Hum... Det kan inte jag se. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan

Fast det är inget streck där utan ett jack som råkade bli när jag öppnade testet, ska visa...

En dag i sänder.
  • viochdu
    lillabambi skrev 2011-10-31 19:13:13 följande:
    la mina ägglossningstest i mitt gelleri om ni vill kika så kanske ni förstår vad jag menar med smala streck  
    nr 26 tror jag ju ändå är pos....!!
  • Lufsan

Här ser man kanske tydligare hur jag menar, här sitter testet ihop

En dag i sänder.
  • slemtorsk i din bralla
    Lufsan skrev 2011-10-31 19:54:16 följande:
    Här ser man kanske tydligare hur jag menar, här sitter testet ihop

jag ser ju ett streck på det testet iaf..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester