• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lufsan

Hej tjejer! Här är alla tester jag tagit so far. De översta är preg, har bara plockat ut dom för att fönstret reflekterar lampan. På dom två tycker jag mig se strecken tydligare. Det översta är taget med morgon urin i lördags och den nedersta är taget mitt på dagen idag, har fortfarande inte torkat. 

Rfsu testen är knepigare. Jag la ju upp bilder jag tagit med min dåliga kamera igår, de korten var tagna innan tiden gått ut. Nu när de torkat är det mycket svårt att så någonting på dom. 

Känner mig fundersam över hur det står till. Jag kom inte iväg till BM idag p.g.a. migrän. Så nu funderar jag hemma utan svar...

En dag i sänder.
  • lillabambi
    Helenmedh skrev 2011-10-31 18:36:56 följande:
    Ja det låter väldigt mysko faktiskt. Själv hade jag negativa ältest i 3 dagar. Sön, mån, tis. På onsdagskvällen var det väääldigt positivt. Och på torsdagen hade jag så ont så jag kunde inte sitta upp i princip, hade molvärk, var spänd, uppsvullen, ont i huvudet m.m. PÅ torsdagskvällen var det negativt igen så antar att dom känningarna var ägglossningen. 

Så ja, jag tror du ska lyssna och lite på kroppen :) (Och då kan det ju som sagt ha tagit sig)  
    ja bara hålla tummarna :) lär visa sig :) 
  • kanske 4a
    Lövet22 skrev 2011-10-31 17:23:28 följande:
    Om man inte ser ett plus i verkligheten men sen när jag tittar på kortet jag tog så ser jag ett plus. Fan vad knäpp jag är. Oskyldig
    Jag är så säker på att det inte är plus, men blir så sugen på att beställa fler test för nu bara det måste vara plus

Hej jag heter Fru Höst, jag är testmissbrukare

Nej, nu ser jag inget. Eller jo det kanske jag gör. ( har inte fixat med kortet )
    Ja ser också ett streck, tror jag :) Här har du en till testmissbrukare och jag är så fashinerad över dina konstiga tester. Så testa mera :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Vad konstigt det där såg ut då, facinerad, hur stavas det eg??

Jag har iaf inte försvunnit men jag väntar på äl och det är ett tag kvar. Och ni skriver så mycket så jag hinner inte med :)   

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Lufsan
    Guacamole skrev 2011-10-31 19:08:27 följande:

ser ingenting tyvärr

vad ser du på mina? 
    En dag i sänder.
  • Guacamole
    Lufsan skrev 2011-10-31 19:10:36 följande:
    ser ingenting tyvärr

vad ser du på mina? 
    jag ser två vida stäck på de översta men svårt att se på de understa tyvärr.. :(
    Jo mitt är väl rätt negativt antar jag.. :D ÄL+9 idag 
    Älskade Kevin 091114
  • joanna09

Det e du o jag fru höst , har gjort  så många test o fått exakt alla variationer som du på testerna . Är 32 dagar sen nu men inget riktigt positivt resultat än . har nya tester på ingång imorgon med posten . kul om vi kunde följas åt o se vad som händer i slutändan .

• lillabambi

la mina ägglossningstest i mitt gelleri om ni vill kika så kanske ni förstår vad jag menar med smala streck  

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester