• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • XLNT
    lillabambi skrev 2011-10-31 22:13:25 följande:
    nåon som vill kika på mina äl test i galleriet jag pratade om innan ikväll :P

Kollade på dina test. Ma ser ju en stegring, men vet inte om man kan kalla det för fullt utslag.

Jag kör med några billiga stickor tills det börjar bli ganska starkt. Då går jag över till CB och det kan verkligen inte misstolkas

Antingen får man en glad gubbe eller inte. Och eftersom jag testar med de billiga först så går det inte åt så många heller

Lycka till         
  • lillabambi
    XLNT skrev 2011-10-31 22:17:25 följande:
    Kollade på dina test. Ma ser ju en stegring, men vet inte om man kan kalla det för fullt utslag.

Jag kör med några billiga stickor tills det börjar bli ganska starkt. Då går jag över till CB och det kan verkligen inte misstolkas

Antingen får man en glad gubbe eller inte. Och eftersom jag testar med de billiga först så går det inte åt så många heller

Lycka till         
    tyckte dom testen var knasiga, för fick mest stegring i fredags men fick då "mensvärk" utav bara fasen så antog att jag hade äl då så litar inte riktigt på dom testen troir mer på kroppen, fick bara smalt streck oxå det tycker jag var knasigt 
  • Lufsan
    lillabambi skrev 2011-10-31 22:13:25 följande:
    nåon som vill kika på mina äl test i galleriet jag pratade om innan ikväll :P
    förstår inte vilka det är. Är det dom som ligger i standard mappen. De ser ut som gravtest. 
    En dag i sänder.
  • XLNT
    lillabambi skrev 2011-10-31 22:20:38 följande:
    tyckte dom testen var knasiga, för fick mest stegring i fredags men fick då "mensvärk" utav bara fasen så antog att jag hade äl då så litar inte riktigt på dom testen troir mer på kroppen, fick bara smalt streck oxå det tycker jag var knasigt 

Jag tror man ska lita på sin kropp när testerna är sådär konstiga..
    Man vet ju vad man känner, även om man vill ha det svart på vitt

• lillabambi
    Lufsan skrev 2011-10-31 22:21:09 följande:
    förstår inte vilka det är. Är det dom som ligger i standard mappen. De ser ut som gravtest. 
    japp dom e de, dom e väldigt lika gravtest enda skillnaden är att det är en liten pil på äl testen
  • Lufsan
    lillabambi skrev 2011-10-31 22:26:44 följande:
    japp dom e de, dom e väldigt lika gravtest enda skillnaden är att det är en liten pil på äl testen
    okej, ja jag tyckte de var mycket svåra att läsa av. kanske kan vara en stegring. Men är osäker. 
    En dag i sänder.
  • alexander2011
    Choccolat skrev 2011-10-31 17:01:15 följande:
    Ah.. självklart! Japp.. det är typiska känningar! Jag känner mina ca 2 dagar innan ägget släpper. Jag får som både hugg och molvärk. Hugg som bränner typ... Ont som tuuuuuusan ibland - då släpper ägget.
    Jag känner inget i brösten men har hört att det ska vara vanligt med stick.. ungefär som det vissa känner vid grav..
    Så mys på nu! =)
    men du för nån dag sen hade jag ömma bröst och hugg i magen. kan det då varit äl eller att det e kanske på g??har inga äl flytningar än mer än lite tjockare som filmjölksaktiga. är på bim-7 om man räknar efter 28 dagar
  • Marie-anne

FÖRLÅT! jag har bara lite svårt att ta emot råd, jag e mer van att ge dom och jag drar mej för att söka hjälp för jag tror jag e ivägen, vet det låter larvigt men efter min mobbing har jag svårt att ta till mej saker och tror att alla ska göra mej illa, för att sedan vilja göra rätt och så blir det jättefel istället, har snackat med barnmorskan idag och hon gav mej rådet att kolla med KK, och jag har skickat mail så nu får jag se vad som händer. och att jag hattar omkring här e för att jag inte kommer ihåg vad jag skrivitGråter

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester