• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • lilaemma
    Bees knees skrev 2011-10-31 16:47:49 följande:

Hej! har just blivit medlem här och skulle behöva hjälp att tolka ett par clearblue test jag tog idag (4dagar innan mensen skall komma)
    det är ju rätt tidigt och nu har jag läst här om spökstreck o grejer,känner mig ganska osäker.
    detta är test nr 2 efter 2-3min   
    Det ser positivt ut. CBs spöksträck brukar vara smala...
  • Bees knees

är det ett spökstreck? ärliga åsikter tack!

• Choccolat

Hej! har just blivit medlem här och skulle behöva hjälp att tolka ett par clearblue test jag tog idag (4dagar innan mensen skall komma)
    det är ju rätt tidigt och nu har jag läst här om spökstreck o grejer,känner mig ganska osäker.
    Jag tycker inte att detta ser ut som ett spökis... Vågar mig på ett grattis!
  • Choccolat
    splink skrev 2011-10-31 16:40:26 följande:
    Hej! Jag kikar in, har postat en del bilder och har tidigare varit väldigt aktiv under ett annat nick. Jag känner till en hel del av er härinne även om inte ni känner igen mig.

Anledningen till att jag försvinner då och då är att jag ofta är gravid när jag postar mina bilder, men får missfall. Är uppe i sju stycken nu. Håller på med en missfallsutredning och vissa månader har vi inte försökt för att vi inte får då vi ska genomgå undersökningar. Nu är jag på bim-5 och testen är helt negativa. Inte mycket att posta med andra ord
    Får man fråga vem du var förut?

Håller tummarna! =)
  • sweasmamma

ser positivt ut !! brett streck ju =) och blått!!! vågar mig nog på ett grattis
  • Bees knees

oj! då kanske man vågar hoppas! vilka härliga rysningar jag fick nu!
    det första jag tog hade jag inte koll på så bra, visste inte om 10min gränsen.
    det strecket såg smalare ut men starkare. pirrigt detta!

• viochdu

Jag vågar mig oxå på ett grattis! :)

Och jag är här inne och jag testar inte ens eftrsom jag väntar på ÄL sen spiraluttag (jefla tjat om mitt spiraluttag).. Jag är bara här inne för att jag snart hoppas på att jag ska kunna få lägga upp en bild och att jag älskar att analysera och komma med SER STRÄCK! SER INTE STRÄCK! STORT GRATTIS,. TYVÄRR INGET STRÄCK. KÄMPA PÅ!

TYP!

• Choccolat
    sweasmamma skrev 2011-10-31 16:58:06 följande:
    ingen som kunde hjälpa mig med äl-känningar??
    Ah.. självklart! Japp.. det är typiska känningar! Jag känner mina ca 2 dagar innan ägget släpper. Jag får som både hugg och molvärk. Hugg som bränner typ... Ont som tuuuuuusan ibland - då släpper ägget.
    Jag känner inget i brösten men har hört att det ska vara vanligt med stick.. ungefär som det vissa känner vid grav..
    Så mys på nu! =)
  • sweasmamma
    Choccolat skrev 2011-10-31 17:01:15 följande:
    Ah.. självklart! Japp.. det är typiska känningar! Jag känner mina ca 2 dagar innan ägget släpper. Jag får som både hugg och molvärk. Hugg som bränner typ... Ont som tuuuuuusan ibland - då släpper ägget.
    Jag känner inget i brösten men har hört att det ska vara vanligt med stick.. ungefär som det vissa känner vid grav..
    Så mys på nu! =)
    tack =) aldrig tänkt på det förr förutom nu när vi är inne på försök nr 4 !! sexade i fredags och igår,blir nog på det igen idag till på onsdag =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester