• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • sweasmamma
    viochdu skrev 2011-10-27 16:43:19 följande:

det är ju faktiskt ett streck där.! när har du BIM?
    det är ju det .. skulle ha igår vid 28 dagars cykel men haft miniblödning från lör-tis,9 dagar efter ÄL och 5 dagar innan bim och du vatt det neg men så tog jag idag ,hade dock precis kissat och druckit massa men... tänkte att jag testar iaf och fick detta??!!

vågar inte hoppas och det borde vatt starkare väl! 
  • Den lilla M

fru höst det där har jag också råkat utför.. jag la ett gravtest bredvid ÄLtestet och vips så hade jag ett possitivt gravtest.. färgen rann på något vänster över till från det ena till det andra testet!!

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • sweasmamma
    Lövet22 skrev 2011-10-27 16:49:36 följande:
    Jag skulle inte lita på det
    nej jag gör ju inte det 
  • viochdu

Puman: Antingen så fick du Nidblödning(första blödninge) och sedan missfall (andra blödningen) eller så kankse det va nidblödning och sedan kankse ett blodkärl spruckit då bruakr det komma lite blod så är du kanske gravid..

många graviditet slutar ju tvvärr i missfall innan vi ens får reda på att vi är gravid... kanske det är därför får så måna SPÖKtest. för att det HAR varit ngt och sedan inte blir ngt...

Men jag hoppas och jag tycker du ska ta ett nytt test i morgon..

• LillaMysan89
    sweasmamma skrev 2011-10-27 16:34:23 följande:

spökiis va???
    mitt test ja tog idag såg precis likadant ut!  vågar inte riktigt lita på det dock så tar ett nytt imorgon :P
  • sweasmamma
    viochdu skrev 2011-10-27 16:57:13 följande:
    Puman: Antingen så fick du Nidblödning(första blödninge) och sedan missfall (andra blödningen) eller så kankse det va nidblödning och sedan kankse ett blodkärl spruckit då bruakr det komma lite blod så är du kanske gravid..

många graviditet slutar ju tvvärr i missfall innan vi ens får reda på att vi är gravid... kanske det är därför får så måna SPÖKtest. för att det HAR varit ngt och sedan inte blir ngt...

Men jag hoppas och jag tycker du ska ta ett nytt test i morgon..
    alltså blödningen kom lör och försvann måndag natt . mängdmässigt en tampong om dagen förutom tisdag +onsdag då det varit bruna flytningar 
  • sweasmamma
    LillaMysan89 skrev 2011-10-27 17:00:54 följande:
    mitt test ja tog idag såg precis likadant ut!  vågar inte riktigt lita på det dock så tar ett nytt imorgon :P
    nej jag vågar INTE lita på det .. tar ett imorgon igen jag också med morgonurin
  • viochdu
    sweasmamma skrev 2011-10-27 17:06:58 följande:
    alltså blödningen kom lör och försvann måndag natt . mängdmässigt en tampong om dagen förutom tisdag +onsdag då det varit bruna flytningar 
    Förlåt, läste helt galet, fick för mig att du hade haft två blödningar. Det är ju lite mysko att det kom så tidigt då?! Mycket märkligt.
  • Lövet22

Jag mår så illa, jag mår mer o mer illa för varje dag som går. Kräks

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester