• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • miiis

Kollade hur testet såg ut nu och nu är det bara en smal blå strimma kvar av skymten av streck jag såg tidigare, men kan fortfarande se skymten av streck i rätt tjocklek, men men, det är ju tidigt än så... :)

• Den lilla M
    viochdu skrev 2011-10-27 17:29:25 följande:
    ni som kör med ägglossningstest. tar ni ett test om dagen? eller tar ni fler?
    jag tar 2st per dag då jag har en kort LH-peak och det finns risk att jag missar den om jag bara tar ett per dag.
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • alexander2011
    viochdu skrev 2011-10-27 17:29:25 följande:
    ni som kör med ägglossningstest. tar ni ett test om dagen? eller tar ni fler?

jag tog en på morgonen o en på kvällen så man inte missar äl då det kan vara mellan 12-48 timmar
  • viochdu

En fråga till: Har ni ngn gång fått ett neg ÄL på morgonen och sedan ett pos. på kvällen?

• Miamej
    viochdu skrev 2011-10-27 18:30:25 följande:
    En fråga till: Har ni ngn gång fått ett neg ÄL på morgonen och sedan ett pos. på kvällen?

Japp.
  • Lindis1974

Ja massor med gånger. Har aldrig fått ett postivit ÄL test på morgonen.

• finskaflikkan

Haha testgalen som man e
    Så provade jag med ett RFSU vanliga test..
    Inte den ta tidigt testet alltså!
    Och jag hade hållt mig i typ 3kvart och de kanske kom typ 3cl kiss.. Tungan ute (sorry för infon) Oskyldig

Vad tycker ni om bilden? 4+4 idag... tillräckligt starkt?

• Lövet22
    finskaflikkan skrev 2011-10-27 18:58:10 följande:

Haha testgalen som man e
    Så provade jag med ett RFSU vanliga test..
    Inte den ta tidigt testet alltså!
    Och jag hade hållt mig i typ 3kvart och de kanske kom typ 3cl kiss.. Tungan ute (sorry för infon) Oskyldig

Vad tycker ni om bilden? 4+4 idag... tillräckligt starkt?

Helt omöjligt att veta. Du måste sluta testa nu gumman Hjärta Du är gravid Gravid
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester