• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-20 12:15:42 följande:
    nähääää... skulle kanskeinte skriva detta eftersom jag vet att folk gläds åt det.. men det blev ingen insättning av embryo i dag... de hade inte utvecklats tillräckligt och ligger ca en dag efter i förväntad utveckling...fick en ny tid tills i morgon och det känns ju inget vidare....dels för att det aldrig är roligt när saker inte går som planerat och dels för att jag har min son hos mig i helgen...var ska jag göra av honom när jag ska till kliniken liksom????

känner mig så jäkla ledsen o besviken att jag satte mig på tåget hem,skiter i att hämta hunden- det får mannen göra...nu går jag hem o lägger mig o gråter en stund...
    nää men vännen !!!
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-04-21 08:30:55 följande:
    nej trots typ 13 olika tester 10 tl 1 preg och 3 rfsu testa tidigt, oj det blir 15, jag har testat efter mensen med för den var skum, har nu 3 svaga med tl som bara syns genom lampa 
    oj lustigt ändå ... 
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-04-23 08:27:27 följande:
    Tänkte väl hihi, blev nervös där att det tog 10 mån för att få komma dit haha
    Ska ringa gyn om en stund. vet bara inte vad man ska säga?!
    har du testat idag 
  • sweasmamma
    Hoppaspåfler skrev 2012-04-23 09:02:15 följande:
    Allt känns så konstigt, plussade den  13 April, började blöda den 16 April. Har lite rosa flytningar fortfarande idag 23 April. Men bara efter mys.Testade negativt mitt på dagen den 18 April så det var ju ett mf i v5. Har fortfarnde ont i brösten, molvärk i magen, halsbränna o bara gråter hela tiden.. skall det vara så här!?
    låter ju lite konstigt men kan ju ta tid innan hormonerna försvinner ju , eller kanske äl på g?? beklagar mf =(
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-04-23 09:06:13 följande:
    Åh vad tråkigt :(
    Har du kontaktat gyn?
    Hej Swea, nej inget test, fick ju mens :(
    Hur mår du?
    NÄÄÄ FICK DU ?? =( 

jo jag mår bra .. v 11 på onsdag .. men jag är sjukskriven hela min grav , ganska tråkigt men .. det får va så =) 
  • sweasmamma
    Niicesara skrev 2012-04-23 09:39:17 följande:
    Varför sjukskriven? :(
    diskutbuckling som jag haft ett par år men när jag blev gravid så mjuknar ju allt upp och förvärrades 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester