• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-04-12 17:25:21 följande:
    Swea:
    Men om hon inte räknade heller då antog hon ju bara. Ville du ha VuL?
    nje vi pratade om det och hon sa jag kunde komma in men mitt humör är monster idag så jag började böla och la på =) RIKTIGT känslig idag 
  • sweasmamma

nä bara vääärsta hormonsvängen idag .. oj oj oj

ledsen irriterad och arg och trött... =(

• sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2012-04-13 10:49:29 följande:
    Stort grattis till alla nya plus!

Här går tiden snabbt och långsamt på samma gång! RUL och vecka 20 på tisdag! Längtar som sjutton till att få se vår lilla krabat igen!!
    åååhhh va mysigt ..tiden går sååå sakta .. v 9 igår 
  • sweasmamma
    Snigo skrev 2012-04-13 11:22:03 följande:
    mina förhoppningar är tyvärr inte så stora =( har de inte blivit nå denna månad blir de försök nr 8.. allt känns så tungt just nu =(
    vi klarade det på försök nr 9 
  • sweasmamma
    Snigo skrev 2012-04-13 12:08:32 följande:
    jo jag vet =) ja men grejen är så kontigt att de inte visar nå på testlagrets.. har beställt vanliga och ett digital cb. Funderar att ta en vanligt när dom kommer? eller är de ingen ide när jag får neg på testlagrets?
    jo jag hade testat , du fick ju liksom starkt på de andra ! jag hade testat 
  • sweasmamma
    Snigo skrev 2012-04-13 12:25:09 följande:
    de va neg de oxå =( nu ska jag fan inte slösa mer test.. bara vänta och se =(
    konstigt verkligen ...... håller tummarna 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-04-19 07:11:15 följande:
    LEONIE (mini) ÄR GRAVIIIIIIIID!!!!!!!!!! Så glad för hennes skull!
    Tänkte att ni som hejar på henne ville veta!!!
    VA??????????????? WOW ...JAAAAAAAAAAAAAAAA =) var var var ??? måste titta!! va roligt 
  • sweasmamma

Varit i gbg en v . va med då min bästa vän födde en frisk fin son i v 35+6 i måndags =) vägde 2900 och 47 lång . VA HÄFTIGT DET VA!!!!!!!!!!!!!

så nu är man gudmor till en liten Angelo =)

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-04-19 07:30:54 följande:

Här kommer minis tester!!!

trixad

Trixad av knasten83
    så härligt !!! GRATTA HENNE !!!!!!!!!!Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester