• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

meloi! grattis =) trixade lite 

• sweasmamma
    pluralfamilj skrev 2012-04-20 08:39:02 följande:
    ok håller tummarna för att det syns tydligt och klart!

det är märkligt hur olika det verkar vara

ja sen plussade jag dagen efetr med cb , har inte vågat lita på cb då man fått spök 
  • sweasmamma
    FemE skrev 2012-04-20 08:47:00 följande:
    Det enda cb jag kommer köpa är ett digitalt. Men det får vänta till nästa vecka. är för tidigt för det än, är på dag 27 av 28-30..

För 9 månader sen blev jag gravid dock slutade det i ma, och nu verkar det som att jag blivit gravid igen. :)
    Jag ska nog bara få vinterbarn.. ;)

För 2 år sedan blev jag gravid i april med, bf hade varit 11 dec, men av olika anledningar var vi tvugna att göra abort.
    jag plussade digitalt med kvällsurin bim-3 
  • sweasmamma
    milllan skrev 2012-04-20 09:10:35 följande:
    här e den jag tog i dag som ja redigare. syns de nått på de då?:)
    ser nåt på denna
  • sweasmamma
    Es Mamma skrev 2012-04-20 09:13:43 följande:
    Vad olika det verkar vara med "spök". Jag har aldrig fått spök på varken CB eller testlagret. Däremot har jag fått svagt på CB som säkert kunde tolkas som spök men fick det bekräftat på Apotekets egna också.
    ja alltså jag har verkligen fått så det såg POSITIVT ut men det va det tydligen inte ... 
  • sweasmamma
    Es Mamma skrev 2012-04-20 09:21:30 följande:
    Swea - Surt :( Jag är glad att jag sluppit sådant. Å andra sidan har jag aldrig testat då jag inte varit gravid, men CB var tokblankt på ÄL+13 i feb men fick plus på ÄL+16 (och då även Apotekets egna).
    ja det va surt , mitt test såg ju duktigt pos ut !! men dom trodde det va pos men mf, fast jag tror inte det 
  • sweasmamma
    Es Mamma skrev 2012-04-20 09:25:26 följande:
    Jasså? Varför tror du inte det då?
    alltså , jag fick "pos" på cb , sen fick jag ett tag efter det STARKA äl test från 6 på morgonen 2 dagar fram , jag va på kk där de såg en "vakoul" alltså en hinnsäck med något som kunde vara en tidig grav eller rest av en grav ! mitt hcg låg på 1 alltså INTE en tidig grav, men hade det varit ett mf kunde jag inte bli gravid och de såg INGEN ägglossning bara en mkt tjock slemhinna samt denna hinnsäck , 1 1/2 v senare plussade jag 
  • sweasmamma
    milllan skrev 2012-04-20 09:29:33 följande:
    okey den här fixade ja:)
    hmm ser men ser inte färgen ! bim?
  • sweasmamma

Es Mamma här är mitt GAMLA test sen mina äl test på morgonen kl 06 och det andra från e.m , men dom såg ingen äl och med tanke på hcg ingen grav 

oj små bilder ... 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester