• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

malin7878 skrev 2012-04-23 20:43:39 följande:
    Det är säkert livmodern som trycker på urinblåsan, jag har också känt så.
    så det behöver inte vara uvi , det liksom spänner och ..hm, svider i livmodern 
  • sweasmamma
    anju79 skrev 2012-04-23 20:46:25 följande:
    GBS: grupp b streptokocker. Uvibakterie som kan göra barnet sjukt vid fl. Måste få antibiotika under förlossningen. Kan oxå ge upprepade uvi under grav medan vissa inte känner nått alls

aha ..fy då !!!

jag ska söka till vc imorgon

• sweasmamma

morrn tjejer!  känns bättre idag faktiskt!! kissar ju en del men inte så ofta eller lite som vid uvi, det spänner ju som tusan nere i magen på mig och så fort jag ska röra mig i sängen hugger det , så då vet man att det växer iaf =)

ska känna efter under dagen annars ringer jag vc

• sweasmamma
    liten giraff skrev 2012-04-24 13:32:57 följande:
    jag är kanske lite knäpp, men jag tycker om att följa era tester.. minns hur jag för ca 4 år sedan var helt besatt och testade och testade med äl-stickor och gravtest.. det gick inte då. sen kom annat emellan, utbildning och sånt.. men nu ska jag om några månader på det igen (kom idag stoooorpack med äl-tester så att jag hinner få koll på cykler och äl tills det är dags).. och att se era tester, plus och nästan-plus håller mig uppe tills dess! kämpa på, jag är med i publiken och tolkar :P
    härligt . heja heja 
  • sweasmamma
    Virkad skrev 2012-04-24 13:39:33 följande:
    När du slutat blöda är det ju ingen fara. Efter ett av mina mf i vecka 11 sa min gyn att det var bara att köra när blödningen hade upphört.
    usch hade du mf i v 11??=( fy va rädd man blir 
  • sweasmamma
    Virkad skrev 2012-04-24 15:13:33 följande:
    Bli inte det! Av alla mina vänner och min familj som varit gravida vet jag endast en enda mer än jag som fått mf. Och det var i vecka 6. Annars vet jag inte om en enda i min vänskapskrets, arbetsplats eller familj. Och då har ändå 9 av 10 berättat direkt när dom fått veta att dom var gravida.

Det kommer säkert att gå fint! :)
    man tänker ändå någonstans att nu är det inte sååå stor fara, v 11 imorgon eller torsdag ! men fy , det kan ju verkligen ske =(
  • sweasmamma
    Meloi skrev 2012-04-24 15:45:59 följande:
    Oj va det skrivs mycket på denna tråd! Postade bild på mina test här i fredags tror jag och det hamnade låångt bak i tråden! Alltså mina test har blivit starkare men ändå inte klockrent för att lita på det ännu! Känner dock att det molvärker och får en illamåendekänsla över mig ibland. Har fortfarande förhöjd temp. Ska vänta till imorgonbitti och ta ett digitalt test! Om det inte visar gravid vet då fan vad det är!! Håll tummarna.
    håller allt jag kan !! ska kika på dina tester =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester