• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissÖland76 skrev 2012-04-19 14:37:25 följande:
    Åhhh jag väntar 3:e, kanske det snart syns på mig me juhhhh :) Gravid
    v 10 ..  =)
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-19 16:12:51 följande:
    det har ju alltid varit så.. att man räknar från sista mensen och man utgår från att man är gravid i 40 veckor därifrån sen blir man ju ofta fram- eller bakflyttad vid rutinultraljudet.

Är du bara 25 och de erbjuder KUB??? hmmmm underligt för det brukar de inte direkt marknadsföra, när jag var gravid förra gången var jag 30 och jag fick inget FAST det finns en historia av fosterskador i min familj och jag var orolig.
    jag ville göra KUB men hon tyckte det va"onödigt " då jag bara är 30 , det gör man mer om man kanske varit mkt sjuk osv så jag sa nej vi hoppar det 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-04-19 16:34:35 följande:
    tja.. det är väl för att det ska vara enhetligt.. en norm att utgå ifrån och som du säger - huvudsaken är ju att du vet

För mig som gör IVF så är det ju än mer exakt.. jag VET ju att spermierna pillades in i mina ägg i går straxt efter lunch....ganska häftigt att jag är gravid utanför kroppen just nu ha ha ha...eller hur man ska säga...
    ha ha, så har jag inte tänkt =) men så är det ju 
  • sweasmamma
    N1987 skrev 2012-04-19 16:46:36 följande:
    Swea: tack för svar! :) Då skiter jag i fler äl-tester..
    japp man ska bara testa till första pos för det är det som gäller=) det sa min bm iaf =)
  • sweasmamma
    Es Mamma skrev 2012-04-19 16:50:07 följande:
    Vad mysigt Swea!! Med sonen fick vi RUL på våran ettåriga förlovningsdag :)
    aawww va mysigt !! =)  vi ska ju på rul i juni men hade vatt kul 1 juli då vi firar 4 år som gifta =)
  • sweasmamma
    sweetie85 skrev 2012-04-19 16:56:12 följande:
    nån som ser nåt??
    ganska suddig bild, kan du ta en ny ?
  • sweasmamma
    Momtobee skrev 2012-04-19 17:05:16 följande:
    Sweas har du redan fått kallelse till RUL??? Jag har inte fått ännu och är ändå i v14 nu...
    nej nej , min bm skickar in remiss idag till Rul 1 och 2 ... MEN HON RÄKNADE OCH SA ATT FÖRSTA KOMMER GÖRAS I JUNI =) oj sry , capslock =)
  • sweasmamma
    AG11 skrev 2012-04-19 17:40:42 följande:
    Det är din 3a som är på g va? Har vart inne på din sida några ggr och tycker dina/era barn är så offantligt otroligt söta små charmtroll!
    nej har bara 1 =) så nr 2 på g !! tack hon är lik mamma =) ha ha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester