• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alfonsmamman skrev 2012-04-11 14:10:03 följande:
    Hej igen. Så, nu har ni tre bilder från ett och samma test. Jag vet inte vad jag ska tro. Har varit gravi två gånger, varav ett missfall och en Alfons. Då har jag aldrig tvekat så här, det har varit så sjävklart plus. Jag har rätt oregelbunden menscykel. Men förra månaden fick jag mens den 7/3 så det borde varit/vara i dagarna. Dock kan jag ibland hoppa över äl helt och ibland kommer mensen två veckor senare än jag har väntat. Så jag har svårt att utge en dag för BIM. Kanske ni har erfarenheter av svaga test.

vi litar inte riktigt på cb i denna råden =) MEN jag tycker ditt ser brett och blått ut så jag tror det är plus , ska trixa testet 
  • sweasmamma
    MissJibs skrev 2012-04-11 14:14:02 följande:
    Vill först gratulera er alla som plussat :) Grattis!
    Testade mig imorse med två olika tester, ett av dom är One Step och det andra beställde jag från babyornot och ska vara bra för att testa tidigt in på graviditeten. Jag testade dom båda samtidigt och resultatet blev så här:
    Det tidiga testet visade kontrollinjen
    One Step detsamma MEN ett ytterst svagt streck under. Det är knappt att man kan se det men framträdde tydligt när jag justerade bildens kontrast. På bilden ligger båda testerna bredvid varandra och testlinjen framträds inte på det tidiga testet.
    Notera att jag testade med morgonurinet.
    Var och köpte två cb digitala tester och kunde inte hålla mig från att testa ett av dom. Även där framkom en testlinje men knappt synbart alls.
    Vad tror ni?
    lägg ut bild, låter som du är gravid
  • sweasmamma
    Alfonsmamman skrev 2012-04-11 14:25:22 följande:
    Jag har förstått att cb ses som tvivelaktigt i form av falska pluss här. Jag har aldrig fått någon tillstymmelse till pluss annars, men tvivlar nu och ännu mer när jag har förstått att cb inte är att lite på helt vid svaga svaga plus. Jag tänker att jag väntar ett par dagar och tar ett till (köpt två), och om jag tvival då också kanske jag tar ett digitalt...

Kram på er fina tjejor.   
    ja men precis, jag tog ett rfsu som visade svagt på bim-4 och bim-3 va det ett ganska starkt blått streck ! men det ser inte direkt ut som spök !!
  • sweasmamma
    MissJibs skrev 2012-04-11 14:35:13 följande:
    Sorry Zandroria, men såklart cb plus test. Likadant som alfonsmamman testat med.
    Sveasmamma, kan inte lägga upp bilder nu när jag inte är hemma. Kan se om det går via telefonen om inte annat. Där har jag korten också.
    går inte via telefon
  • sweasmamma
    MissJibs skrev 2012-04-11 19:40:07 följande:
    Sömntutan: ja, det är svårt när det är mobila bilder. Önskar att någon hade velat trixa med dom så kanske det syns tydligare Obestämd
    jag ska trixa =)
  • sweasmamma

MissJibs

ser, men vet inte om det är rosa???

detta verkar vara tunt som berömda spök cb-plus 
  • sweasmamma
    MissJibs skrev 2012-04-11 19:50:48 följande:
    Sveasmamma: tusen tack! lite bättre bild blev det också kanske Glad
    Jag ska göra ett nytt cb plus imorgonbitti. Detta test gjordes på dagen de andra tidigt på morgonen.
    ja men gör det .. väntar spänt och hoppas på plus =) uppdatera 
  • sweasmamma
    MissJibs skrev 2012-04-11 20:01:19 följande:
    Det kan jag lova att jag också hoppas Flört 
    Känner mig en aning som en liten testmissbrukare just nu  Obestämd 

ha ha... japp !! det är vi alla!!!!! jag testade ju tom under mensen typ =) ha ha

MEN har faktiskt INTE testat mig sen mitt plus =) *klappar mig själv på axeln*

• sweasmamma
    MissJibs skrev 2012-04-11 20:11:35 följande:
    Se där Glad va duktig du är Flört
    jaa visst är jag =) ha ha 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester