• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

va liiiten bild , ja ja, det syntes INTE mkt iaf =)

• sweasmamma
    Zelmilainen skrev 2012-04-10 18:54:16 följande:
    kör på... :-P

kanske4a: tycker mig ana nåt...
    nje alltså det är en grop i testet !! men hoppas ju klart på ett plus om ett par dagar =)
  • sweasmamma
    Zelmilainen skrev 2012-04-10 19:07:45 följande:
    jo, den ser ja me, men mena att ja tycker mig se nåt hela vögen...
    jaha..det ser ju inte jag men HOPPAS ju såklart =) 
  • sweasmamma
    Sapply skrev 2012-04-10 19:35:14 följande:
    Är det någon som ser vad detta kan föreställa?
    Har BIM idag enligt en ägglossnings-kalender men har haft väldigt oregelbunden mens sedan min förra graviditet och vet därför inte om datumet stämmer.
    Nu är bildens kontrast ökad. Men ser ni det jag ser och kan man kalla det ett streck eller är det bara inbillning? 
    grattis =)
  • sweasmamma
    ZaNdRoRiA skrev 2012-04-11 09:25:42 följande:
    God morgon tjejer!! Vaknade med "växtvärk" idag. Underbart Ska passa på och gratulera till alla plus med! Hoppas vi får se lite roliga tester idag med
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-04-11 09:27:08 följande:
    Härligt.. Tänk att det var en liten där inne, tycker din "historia" är så mysig på något sätt. Total chock liksom Glad
    Jag hänger inte med här, har du plussat? :)
    =) tack vännen ! ja helt underbart , känner mig inte så gravid nu men ...det kommer
  • sweasmamma

jag SKA ha en bugaboo vagn =) ville ha en till dottern ..men dom kostar ju 12000 MEN älska blocket!!hittat sååå fina för 3-4000 =) fått klartecken att välja vagn samt namn till bebis för maken då han bestämde swea=)

• sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-04-11 09:49:51 följande:
    Kolla in här:

pregnology.com/

Grym sida... Där man kan få fina tabeller med vad som händer varje dag under en cykel med ägglossning etc...

Kolla så får ni se :)

häftigt där står ju när ägget typ fäste =) ha ha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester