• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snigo skrev 2012-04-11 20:49:10 följande:
    jag testade göra om bilden i ps, va tror ni? jag är så nervös så jag skakar! Hoppas så otroligt mycket att de inte är spök! Kan de inte bli våran tur snart Drömmer

Orginal (fotat med mobilen)

De konstiga är att jag får svagare med morgon urin, syns knapp.. men när jag håller mig länge på kvällen syns de bättre? och mensvärken har jag haft i 3 dagar.. springer på toa hela tiden och tror att tanten kommit =(
    ser =)
  • sweasmamma
    Snigo skrev 2012-04-11 20:58:55 följande:
    jag har följt dig jätte länge här på FL, men aldrig skrivit något.. genom MF och sen ditt snabba plus, när du skulle skynda dig iväg och köpa ett test! Åhh.. önskar dig/er all lycka! <3
    åååhh tack vännen Hjärta
     jag går in i v 9 idag !!! =)
  • sweasmamma
    Tusse Misse skrev 2012-04-11 20:52:34 följande:
    Ser ni nåt?
    ser tyvärr ut som ett typiskt spök!! bim?
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-04-11 21:07:53 följande:
    Denna tråden innebär inte bara stöd på vägen mot plusset utan även vänner för livet
    Det började med en latté i eftermiddags och avslutades med en vin
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-04-11 21:34:31 följande:
    Gaaah jag får inte med sista raden.
    Sorry!

Det skulle stå:
    "Avslutades med en vin&matkväll tack hoppas2012" :) 
  • sweasmamma
    MissJibs skrev 2012-04-12 07:23:53 följande:
    Zandroria: Jag har ingen aning... Tog första o sista p sprutan i okt -11 o den ska ha "gått ut" i jan -12. Efter det har jag haft spottings i princip hela tiden men sista blödningen var 31 mars. Har alltså inte blödigt något sen 31 mars.
    sista blödningen nu 31 mars?? det är ju bara 12 april? du ska väl inte ha mens än då?eller missuppfattar jag allt =)
  • sweasmamma
    MissJibs skrev 2012-04-12 07:42:31 följande:
    Har "tryck på testrutan" någon betydelse för resultatet? Bara undrar.
    nej har nog ingen större betydelse 
  • sweasmamma
    MissJibs skrev 2012-04-12 08:57:58 följande:
    Sveasmamma: eftersom jag har haft spottings sen januari -konstant i princip- så vet jag inte alls. Vet inte va p sprutan gjorde med min kropp. Har läst mycket nu i efterhand om p spruta och jag kommer i alla fall aldrig mer använda mig av den. Mens och ägglossning kan dröja allt från någon enstaka månad upp till 18 månader... Men jag hoppas att jag kommit/kommer igång tidigt. :)
    jaha okej , jag uppfattade ju inte riktigt =) om det inte kommer igång och du inte får något plus så får du ju uppsöka bm =) hoppas på plus såklart =)
  • sweasmamma
    Tusse Misse skrev 2012-04-12 09:23:40 följande:
    Kanske en bättre bild?
    hade jag vatt du hade jag testat med rfsu ist eller preg 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester